شبکه دیتای ثابت در مرکز تلفن آبادان افزایش یافت

مدیر مخابرات منطقه خوزستان از ارتقای شبکه دیتای ثابت در مرکز تلفن آبادان در پی افزایش پهنای باند تجهیزات آن خبر داد.

رحیم فلاح زاده، مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شبکه دیتای تلفن ثابت مرکز شهید قندی آبادان با اجرای عملیات فنی و افزایش پهنای باند تجهیزات کافو‌های نوری و بر قرار کردن دو لینک FE در کافو‌های نوری مرکز ارتقا یافت.

به گفته این مسئول برگردان ترافیک نیز از یک لینک ۱۰۰ مگابیت به لینک سوم و افزایش سرعت اینترنت به ۳۰۰ مگابیت، توسعه پیدا کرد و با افزایش ۳ برابری پهنای باند در کافو‌های نوری مرکز تلفن شهید قندی آبادان، مشترکان محدوده این مرکز از اینترنت ثابت Adsl خانگی با سرعت مطلوب و کیفیت بهتری بهره‌مند شدند.

او گفت: ارتقای شبکه دیتای اینترنت Adsl خانگی در آبادان با هدف ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به مشترکان دیتای ثابت اینترنت خانگی برای انجام کار‌های بر بستر اینترنت به ویژه آموزش و اقتصاد صورت گرفت.

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: شهروندان آبادانی به منظور استفاده از خدمات دیتای پهن برخط ثابت می‌توانند با تماس با سامانه پاسخگویی شبانه روزی ۲۰۲۰ نسبت به درخواست و ثبت نام اینترنت تلفن ثابت با بسته‌های متنوع و مقرون به صرفه اینترنت اقدام کنند.

بنا به گفته‌های آقای فلاح زاده عملیات توسعه‌ای شبکه‌های مخابراتی و ارتباطی در استان خوزستان برحسب نیاز و براساس زمان بندی به منظور جلب رضایت مندی مشترکان توسط نیرو‌های مخابرات منطقه این استان ادامه دارد.

پیش از این مدیر مخابرات منطقه خوزستان از توسعه خطوط ارتباطی همراه اول در خرمشهر خبر داده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.