کاهش آمار ازدواج در میامی

سرپرست فرمانداری میامی گفت:آمار ازدواج در میامی کاهش پیدا کرده است و کاهش ازدواج نیازمند آسیب شناسی از سوی دستگاه‌های فرهنگی این شهرستان است.

آقای طاهران پور گفت:۹۹ درصد عوامل زمینه ساز طلاق، آسیب‌های اجتماعی است و ما اگر بخواهیم نرخ طلاق را کاهش دهیم باید اسباب آن را از بین برده یا کاهش دهیم.

طبق گزارش اداره کل ثبت احوال در سال ۱۴۰۰ در کل استان در حوزه ازدواج حدود ۲ درصد رشد داشته‌ایم. اما میامی با کاهش آمار ازدواج نسبت به سال گذشته مواجه بوده است و این موضوع جای تأمل دارد و باید آسیب شناسی شود.

با افزایش تسهیلات ازدواج به ۱۵۰ تومان به صورت قرض‌الحسنه موافقت شده و این امر می‌تواند برای ازدواج در جوانان ایجاد انگیزه کند.

 با حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها اهرم‌های آموزشی ما دوباره به کار گرفته می‌شوند و با استفاده از ظرفیت معلمان و اساتید می‌توانیم آموزش‌های لازم را به نوجوانان و جوانان ارائه دهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۲ فروردين ۱۴۰۱
آخه بی وجدان ها توی این گرانی های افسار گسیخته و اقتصاد خراب می می‌ره ازدواج کنه جوانان بیکار یا در آمد ضعیف یه طوری میگید 150 میلیون وام می‌دیم انگار دارین این مبلغ رو بلاعوض میدید تازه چی میشه کرد با این مبلغ توی این کشوری که روز به روز قیمت اجناس کرایه خانه ها و خیلی چیزا می‌ره بالا کسی هم از مسئولان به اصلاح دلسوز پاسخگو نیستم ازدواج توی این مملکت بزرگترین اشتباهه لطفاً آقایان مسئول دست از سر جوانان بردارید دیگران هم بدبخت نکنید