آزمایش ابزار‌های کسب درآمد توسط متا

آزمایش جدید متا به سازندگان اجازه می‌دهد کالا‌های دیجیتال را در واقعیت مجازی بفروشند.

شرکت متا دیروز اعلام کرد که آزمایش ابزار‌های کسب درآمد کاربران در Horizon Worlds را آغاز کرده است.

از امروز، گروهی منتخب از سازندگان می‌توانند شروع به ایجاد آیتم‌ها و جلوه‌های دیجیتالی کنند و سپس می‌توانند مستقیماً در فضای اجتماعی مجازی بفروشند. سازندگان می‌توانند با ضربه زدن روی برگه Commerce و Gizmo در حالت ایجاد برنامه شروع به ساخت اقلامی کنند که می‌خواهند بفروشند.

شرکت متا در بیانیه‌ای اعلام کرد: "امروز این آزمایش را با تعداد معدودی از سازندگان برای دریافت بازخورد راه‌اندازی می‌کنیم. این نوع ابزار‌ها گام‌هایی به سوی چشم‌انداز بلندمدت ما برای متاورس هستند که در آن، سازندگان می‌توانند درآمد کسب کنند و مردم می‌توانند کالا، خدمات دیجیتالی یا تجربه بخرند.

به گفته متا، سازندگانی که در برنامه کسب درآمد این شرکت، شرکت می‌کنند باید دستورالعمل‌های ذکر شده درباره خط مشی محتوا‌های ممنوعه را دنبال کنند. در بخشی از این بیانیه آمده است: "اگر چیزی را مشاهده کردید که به نظر می‌رسید خط مشی‌های ما را نقض می‌کند، می‌توانید برای بررسی، گزارش ارسال کنید. "

متاورس

متا همچنین آزمایش یک برنامه جایزه را با سازندگان ساکن ایالات متحده آغاز کرده است. افراد درگیر می‌توانند با پیشرفت در اهداف ماهانه ارائه شده توسط شرکت، درآمد بیشتری کسب کنند. قول داده در پایان هر ماه به طور کامل پاداش‌ها را پرداخت کند.


بیشتر بخوانید


 

برچسب ها: کسب درآمد ، شرکت متا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار