مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

مدارس کرمانشاه حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارند

به گفته محمدی، مدارس باید تا پایان اردیبهشت ماه به آموزش بپردازند و هیچ مدرسه‌ای حق برگزاری آزمون پایانی تا اول خردادماه را ندارد.

 روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمانشاه روز سه‌شنبه به نقل از سلمان محمدی گفت: آموزش غیرحضوری تبعات بی‌شماری مانند اُفت تحصیلی دانش‌آموزان و ترک تحصیل، اضافه وزن مفرط، عدم جامع پذیری استرس و افسردگی برای دانش آموزان در پی داشت.

به گفته محمدی، هیچ آموزشی جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد هرچند نقش معلمان در دوره شیوع بحران کرونا بسیار مهم و چشمگیر بود.

 با حضوری شدن آموزش، شادی و روح جدیدی در کالبد شهر دمیده شده است. بستر شبکه آموزشی شاد تعطیل نیست، اما هیچ معلمی نباید در این شبکه تدریس کند.

 فضای مجازی شاد راه ارتباطی بین اولیا و دانش‌آموزان با معلمان و مکمل آموزش حضوری است. حتی اگر مدارس به دلیل آلودگی هوا تعطیل شود معلمان حق تدریس در بستر شاد را ندارند.

 رعایت اصول بهداشتی و استفاده از ماسک و تهویه در مدارس الزامی است.اولیا دانش‌آموزان را به انجام واکسیناسیون ترغیب نمایند و مسوولان مدارس رسیدگی به سرویس‌های بهداشتی را به‌صورت ویژه مدنظر قرار دهند.

ادامه عدالت محوری، انقلابی‌گری، مردم‌داری، پاک دستی و فساد ستیزی، و قانونمندی از جمله اصولی است که باید در آموزش و پرورش استان کرمانشاه در دستور کار قرار گیرد.

محمدی گفت: در مورد نقل و انتقالات نیروی انسانی آموزش و پرورش از پنجم لغایت ۳۰ اردیبهشت ماه ثبت نام آغاز خواهد شد و در خرداد ماه این نقل و انتقالات انجام خواهد گرفت همچنین اول تیرماه نیز ساماندهی نیروی انسانی صورت می‌گیرد و انشاالله تا اول مهرماه هیچ کلاسی بدون معلم نخواهیم داشت.

به‌کارگیری بازنشستگان با مدرک لیسانس و فوق لیسانس در اداره کل آموزش و پرورش را ممنوع است. در راستای جوانگرایی هیچ استثنایی پذیرفته نخواهد شد البته این عزیزان در قسمت آموزشی می‌توانند خدمت‌رسانی نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.