وصول درآمد های مالیاتی در کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۱۳ درصد وصول درآمد طی سال ۱۴۰۰ داشته ایم که ۱۳ درصد از میزان پیش بینی شده بیشتر است.

غضنفر آرام گفت: پیش‌بینی درآمد‌های کهگیلویه و بویراحمد در ۱۴۰۰ حدود ۷۲۹ میلیارد تومان بود که وصولی ۱۲ ماهه استان، حدود ۱۳درصد مازاد بر پیش‌بینی‌ها بوده است.
 
او می گوید: از این میزان ۹۴ درصد مربوط به مالیات و ۶ درصد مربوط به سایر دستگاه‌ها ازجمله ثبت اسناد و املاک، نیروی انتظامی محیط زیست و استاندارد بوده است.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان با بیان اینکه ۱۱۳ درصد وصول درآمد طی سال ۱۴۰۰ داشته ایم که ۱۳ درصد از میزان پیش بینی شده بیشتر بوده است، گفت: این درآمد‌ها را در زمینه طرح‌های عمرانی و هزینه‌های جاری کمک کرده ایم.
 
به گفته آرام، بیشترین درآمد کهگیلویه و بویراحمد از محل نفت گچساران، مالیات شرکت‌های دولتی، خصوصی و پیمانکاری و کارمندان حقوق بگیر بوده است.

او می گوید: بهترین دستگاه این استان در زمینه وصول درآمدها، امور مالیاتی بوده است.
 
مدیرکل امور اقتصادی ودارایی استان گفت: پیش بینی درآمد‌های استان در سال ۱۴۰۱ نسبت به سال ۱۴۰۰ افزایش ۷۱ درصدی داشته که طبق پیش بینی‌های انجام گرفته باید ۱۲۰۰ میلیارد تومان درآمد داشته باشیم یعنی هر ماه ۱۰۰ میلیارد تومان می‌شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.