دستگیری زن رمال کلاهبردار در بابلسر

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر از دستگیری زن جوان رمال با ۴ میلیارد ریال کلاهبرداری از شهروندان، خبر داد.

سرهنگ حسین زارع گفت: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی شهرستان مبنی بر اینکه یک نفر با روش‌های متقلبانه و تحت عنوان دعانویسی مبلغی را از وی کلاهبرداری کرده است، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

او می‌گوید: در تحقیقات بعمل آمده محرز شد، فرد کلاهبردار تحت عنوان دعا نویس و رمال با استفاده از شبکه‌های مجازی اقدام به تشکیل کانال و گروه‌های متعدد اجتماعی کرد و از این طریق بانوان را به عضویت در این کانال و گروه‌ها دعوت و آنان را اغفال می‌نماید.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر ماموران پلس آگاهی با اقدامات فنی این خانم رمال را شناسائی و با هماهنگی قضائی وی را دستگیر کردند.

او می‌گوید: متهمه در تحقیقات پلیس به بزه خود اعتراف کرد و تاکنون تعداد ۵ نفر از مالباختگان در این رابطه شناسایی که بیش از ۴ میلیارد ریال از آن‌ها کلاهبرداری شد.

سرهنگ زارع ضمن هشدار به افراد کلاهبردار و شیاد، به شهروندان توصیه کرد فریب این گونه افراد شیاد را که به عنوان پیش گو، فال گیر و ... اقدام به کلاهبرداری می‌کنند نخورند و در صورت برخورد با موارد این چنینی مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به مرکز فوریت‌های پلیسی اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.