تشکیل زنجیره‌ استانی برای حضور هواداران نساجی در آزادی

برخی شهرداری‌ها و شرکت‌های مازندران تاکنون ۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران نساجی به تهران اختصاص داده اند.

شهردار قائم شهر در نامه‌ای به رئیس شورای این شهر اختصاص ۲۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال هواداران نساجی به تهران برای تماشای بازی نیمه نهایی جام حذفی این تیم مقابل مس کرمان را خواستار شد.

شهرداری قائم شهر در بازی قبلی نساجی مقابل استقلال تهران ۱۰ دستگاه اتوبوس برای حضور هواداران نساجی در آزادی تدارک دیده بود.

پیش از این ۵ دستگاه اتوبوس توسط شهرداری آمل،۱۲ دستگاه توسط یک شرکت ساخت و ساز و ۲ دستگاه توسط هیئت فوتبال فریدونکنار جهت انتقال رایگان هواداران به تهران فراهم شده است.

با توجه به درخواست کانون هواداران برای پیوستن شرکت‌ها و کارخانه‌های بزرگ مازندران به این زنجیره پیش بینی می‌شود تا زمان برگزاری دیدار نساجی مقابل مس کرمان این تعداد افزایش یابد.

سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه نساجی از تخفیف ۵۰ درصدی بلیط این بازی خبر داد و گفت: با کمک مالک باشگاه بلیت دیدار مهم نساجی و مس کرمان برای هواداران این تیم نیم بها خواهد بود.

دیدار نساجی مازندران با مس کرمان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال کشور ۳۰ فروردین ماه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار و با توجه به میزبانی نساجی سهمیه این تیم ۳۰ هزار نفر در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار