فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش:

هوانیروز در ۲۸ استان کشور اورژانس هوایی را به عهده دارد

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی گفت: هوانیروز در ۲۸ استان کشور از جمله استان اصفهان اورژانس هوایی را به عهده دارد.

سرهنگ خلبان، ولی رحمانی در سخنرانی پیش‌از خطبه‌های نماز جمعه فولادشهر اصفهان با اشاره به نامگذاری روز ۲۹ فروردین به نام روز ارتش، گفت: این نامگذاری نشان هوش و درایت امام خمینی (ره) بود.

او به تحمیل جنگ هشت ساله علیه مردم ایران پرداخت و گفت: ارتش جمهوری اسلامی با آغاز جنگ تحمیلی وارد عرصه دفاع شد و در هشت سال ۴۸ هزار شهید تقدیم راه اسلام و انقلاب کرد.

سرهنگ رحمانی که از رشادت‌های هوانیروز در سال‌های دفاع مقدس سخن می‌گفت که هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در سال‌های دفاع مقدس با ۵۰۰ هزار ساعت، یک رکورد جهانی را ثبت کرد.

امروز ارتش در کنار سپاه و نیروی انتظامی در مرز‌های کشور حضور دارد و بخشی از توان خود را در راستای مسوولیت اجتماعی و براساس دستورات فرمانده کل قوا در حوزه خدمت به مردم و ایجاد امنیت اجتماعی به کار گرفته است.

به گفته او ارتش در سیل و زلزله و حوادث طبیعی در کنار مردم بودن و حتی در بسیاری از موارد قبل از ستاد بحران در کنار مردم به خدمت‌رسانی پرداخت.

جانشین مرکز آموزش هوانیروز ارتش می‌گوید ارتش با راه اندازی قرارگاه محرومیت زدایی در مقابله با ویروس کرونا تمام توان خود را به کار گرفت و احداث بیمارستان‌های صحرایی، آبرسانی به مناطق محروم، احداث مسکن محرومین و خدمات دیگر در کارنامه این قرارگاه ثبت شده است.

سرهنگ رحمانی معتقد است ارتش در مقابله با دشمن آماده و پا در رکاب دفاع و نسبت به مردم شعار «از مردم، با مردم، درکنار مردم و درخدمت مردم» را دنبال می‌کند.

۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی نامگذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.