۳۳۰ میلیارد ریال کمک مردم اصفهان به معیشت نیازمندان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان مردم استان اصفهان برای کمک به معیشت نیازمندان ۳۳۰ میلیارد ریال در قالب پویش اطعام مهدوی کمک کردند.

کریم زارع گفت: در پویش اطعام مهدوی تاکنون بیش از ۵۰ هزار بسته معیشتی آماده و ۲۵۰ هزار بسته غذای گرم تهیه و در بین مددجویان کمیته امداد توزیع شده است.

خدمات اکرام ایتام و طرح محسنین در مناسبت‌های ولادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت حضرت علی (ع) برای جذب حامی برای کودکان یتیم و کمک به خانواده‌های نیازمند انجام می‌شود.

او از عموم مردم استان خواست تا در صورت تمکن مالی برای حمایت از کودکان یتیم و فرزندان خانواده‌های نیازمند، به عنوان حامی، خود را در سامانه کمیته امداد ثبت نام و بر اساس توانایی مالی از این گروه آسیب پذیر حمایت کنند.

زارع شمار کودکان و نوجوانان یتیم تحت پوشش کمیته امداد اصفهان را ۲۵ هزار نفر اعلام کرد و گفت: با توجه به هزینه‌های بالای زندگی و سرانه کم اختصاصی نهاد‌های حمایتی، افزایش تعداد و میزان حمایت حامیان لازم است.

او به فعالیت بیش از ۵۳۰ مرکز نیکوکاری در استان اصفهان اشاره کرد و گفت: این نهاد‌ها تحت نظارت کمیته امداد هستند که به صورت مردمی مدیریت می‌شوند و افراد علاقه‌مند به کمک و شرکت در پویش اطعام مهدوی، طرح ایتام و محسنین می‌توانند به این مراکز مراجعه و یا به صورت الکترونیکی ثبت نام کنند.

در حال حاضر در استان اصفهان بیش از ۱۲۰ هزار خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.