مسئولان با گسترش عدالت روحیه امید را تقویت کنند

آیت الله دری نجف آبادی گفت: مسئولان با گسترش عدالت در جامعه به تقویت روحیه امید در بین اقشار بخصوص جوانان کمک کند.

آیت الله دری نجف آبادی نماینده، ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با یادآوری بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام گفت: مسئولان و کارگزاران وظیفه دارند با مدیریت درست و کارآمد منابع، توانمندسازی اجتماعی را رقم زده و با تقویت بنیه اقتصادی و گسترش عدالت در جامعه به تقویت روحیه امید در بین اقشار به خصوص جوانان کمک کند.

آیت الله دری حفظ و صیانت از بیت المال، صرفه جویی، قناعت و نظارت کامل بر مخارج و منابع بیت‌المال را مسئولیت مهم مردم و مسئولان دانست و افزود: منابع ارزشمند آب، نیرو و زمان موهبتی الهی است که باید با رعایت صرفه جویی و مدیریت مصرف منابع موجود در جهت رفاه، تامین احتیاجات مردم و پیشرفت و توسعه کشور بهره برداری کرد.

او با یادآوری روز ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: دلاوران ارتش، سپاه پاسداران، بسیج و تمام ارکان نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران گوش به فرمان ولایت در مکتب حسینی و با فرهنگ ایثار و شهادت پرورش یافته‌اند و همسو با ملت همیشه در صحنه و بصیر ایران اسلامی همواره مقابل زیاده خواهی استکبار و تهدیدات دشمنان با قدرت مقاومت خواهند کرد.

امام جمعه اراک حمایت از قدس و آزادی فلسطین را از آرمان‌های انقلاب، امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مردم دانست و تصریح کرد: موج جدیدی از مقاومت و مجاهدت فلسطینی‌ها در برابر اشغالگری رژیم صهیونیستی شکل گرفته که این ایستادگی بار دیگر ظلم و وحشی‌گری‌های صهیونیست‌ها را برای جهانیان آشکار خواهد کرد.

آیت الله دری نجف آبادی در قسمت دیگری از خطبه‌های نماز جمعه، ماه مبارک رمضان را ماه هوشیاری، بیداری، وحدت و اتحاد امت اسلامی دانست و اظهار کرد: ماه مبارک رمضان و لیالی قدر بهترین فرصت برای تقرب هرچه بیشتر به خدا و توسل به اهل بیت عصمت و طهارت است و استفاده از مراسم معنوی و نورانی لیالی قدر موجب زدودن غبار از قلوب مؤمنین خواهد شد.

نماینده، ولی فقیه در استان به سنت گلریزان و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان اشاره و اضافه کرد: انتظار می‌رود مردم شریف استان در کنار خیرین، با مشارکت در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد به کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کرده و در امر خداپسندانه ی کمک و دستگیری از نیازمندان هم حضوری فعال داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.