طرح ویژه ترخیص وسایل نقلیه به مناسبت ماه مبارک رمضان

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به استقبال صاحبان خودرو‌های توقیفی طرح ویژه ترخیص عیدانه تا عید سعید فطر تمدید شد

سرهنگ رضا پناهی مقدم گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و با توجه به استقبال صاحبان خودرو‌های توقیفی طرح ویژه ترخیص عیدانه تا عید سعید فطر تمدید شده، و در این راستا تمامی خودرو‌ها و موتورسیکلت‌هایی که توقیف هستند با تسهیلات ویژه‌ای ترخیص می‌شوند.

رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی می گوید: مالکان، نماینده قانونی و متصرفین قانونی وسایل نقلیه می‌توانند فرایند را به دو روش انجام دهند.

به گفته وی در روش به صورت کاملاً غیرحضوری و با استفاده از برنامه کاربردی پلیس من در بستر اینترنت تلفن همراه می توانند در این خصوص اقدام کنند و در روش دوم مالک یا وکیل قانونی (متصرف قانونی) می توانند با مراجعه مستقیم به دفاتر پلیس+۱۰ و ارائه مدارک نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

گفتنی است در اجرای این طرح تسهیلات ویژه‌ای پیش بینی شده است من جمله امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ­ثالث و فاقد گواهینامه رانندگی با اخذ تعهد عدم تردد در معابرعمومی، تقسیط جرائم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله، محاسبه هزینه پارکینگ به نرخ سال۹۴ و… می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.