درویش: باید مبلغ ۸۶ هزار دلار به استوکس بدهیم

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: طبق رای دادگاه CAS باید مبلغ ۸۶ هزار و ۶۰۰ دلار به استوکس بدهیم.

رضا درویش گفت: امروز رای پرونده استوکس از سوی دادگاه CAS به باشگاه ارسال شد و باید  مبلغ ۸۶ هزار و ۶۰۰ دلار به این بازیکن پرداخت کنیم و چند روز مهلت داریم. اما اکنون باید با انصاری‌فرد هم بنشینیم و جلسه بگذاریم مگر او می‌تواند حکم فیفا، CAS و AFC را تغییر بدهد، چون مرجع تصمیم‌گیر شخص دیگری است. من هم نمی‌توانم بگویم چرا این قرارداد‌ها بسته شده است.  

استوکس مهاجم مورد علاقه انصاری فرد مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس چند دقیقه برای پرسپولیس بازی کرد و از ایران رفت. بعد از آن او از سرخپوشان شکایت کرد و  فیفا هم رای را به نفع استوکس صادر کرد.  اکنون هم دادگاه CAS محکومیت سرخپوشان در این پرونده را تایید کرد.

 ذی حساب باشگاه پرسپولیس نسبت به ادعای شکوری رسیدگی می کند

درویش عنوان کرد: شکوری اسناد خود را ارائه می‌دهد  تا حسابی که از دوران خودش باز بوده بسته شود. شکوری بیان کرده که این پول از قبل هزینه شده و اسنادش در باشگاه نبوده  یا در دسترس نبوده است. البته  من از امور مالی و ذی حساب خواستم که بیایند به ادعای او رسیدگی کنند و اگر سندی وجود دارد، ارائه شود تا این مشکل حل شود.

   پس از بررسی اسناد حقوقی و انتشار آن در سامانه کدال برای اطلاع سهامداران از وضعیت باشگاه پرسپولیس در سازمان بورس، ابراهیم شکوری معاون سابق باشگاه پرسپولیس مبلغ ۷۹۲ میلیون تومان  بدهکار شناخته شد. شکوری هزینه‌های پرداختی به رادوشوویچ و هزینه سفر پرسپولیس به گوای هند را دلایل اعلام او به عنوان بدهکار مطرح کرده است.  

دفاعیه  باشگاه پرسپولیس در پرونده رادوشوویچ 

مدیرعامل پرسپوولیس درباره  قابل رسیدگی نبودن اسناد باشگاه پرسپولیس در مورد پرونده رادوشوویچ در دادگاه عالی ورزش گفت: چه کسی این را گفته که دادگاه CAS اسناد باشگاه را قبول نمی‌کند. ما متن انشاء حکم را از AFC و فیفا خواسته‌ایم و به آن‌ها گفته‌ایم این حکمی که شما دادید مبلغش از حکم اولیه کم‌تر بود، اما ۸۶۶ هزار یورو باز هم زیاد است. با مشورت از بهترین  وکلای دنیا تا جایی که بشود از حقوق و منافع ملت‌مان و باشگاه‌مان دفاع  می‌کنیم. اگر به خاطر بد تدبیری یا بی‌تدبیری مسئله به اینجا کشیده شده است حداقل دفاع کنیم تا بیشتر از این باشگاه متضرر نشود، چون ۲۵ میلیارد تومان پول مفتی که باید بدهیم.

 باشگاه پرسپولیس باید  مبلغ ۹۵۰ هزار دلار را  تا ۴۵ روز آینده به رادوشوویچ پرداخت کند و در صورت پرداخت نکردن این مبلغ با جریمه بیشتری از سوی فیفا مواجه می‌شود.


بیشتر بخوانید


حمایت مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از یحیی گل محمدی 

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت یحیی گل محمدی گفت: نتیجه دست مربی نیست. همچنین مربی، بازیکن، باشگاه و همه باید دست به دست هم بدهند تا نتیجه‌ای رقم بزنند. نتایج هم به جز یکی، ۲ بازی که شایستگی آنچه که استحقاقش را داشتیم نرسیدیم، نتایج خوبی بود.  

در روز‌های گذشته، خبر‌هایی مبنی بر گزینه‌های سرمربیگری از جمله علی کریمی شنیده می‌شد، اما درویش، باشگاه پرسپولیس اعلام کرد که با احترام به بزرگان فوتبال از گل محمدی حمایت می‌کند.

علیرضا بیرانوند در لیست خرید باشگاه پرسپولیس است 

درویش درباره طلب بیرانوند و اینکه این دروازه بان در فهرست گل محمدی است، گفت: طلب بیرانوند خیلی وقت است، پرداخت شده است. بیرانوند مال  پرسپولیس محسوب می‌شود و در لیست باشگاه است. گل‌محمدی هم با جدایی بیرانوند مخالف نبود که حالا بگوید بیاید. قرار شد از روز اول او بماند  و بازیکنان دیگر هم  به پرسپولیس برگردند.  

با توجه به عملکرد ضعیف حامد لک در درون دروازه پرسپولیس گفته می‌شود که علیرضا بیرانوند دروازه بان لژیونر کشورمان در لیست خرید گل محمدی برای فصل بعد قرار دارد و او هم  تمایل خود را برای بازگشت به تیم پرسپولیس اعلام کرده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار