بسیجیان در حوزه فضای مجازی میدان‌داری کنند

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: امروز فضای مجازی در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه حرف اول را می‌زند بنابراین ضروری است بسیجیان در این حوزه میدان‌داری کرده و خدمات و اهداف نظام را برای مردم تبیین کنند.

سرهنگ امیرعباس امری در آیین بزرگداشت شهید سید محمد حجازی گفت: بر مبنای تاکیدات رهبر معظم انقلاب در مورد جهاد تبیین به عنوان یک وظیفه همگانی، خدمت جهادی مسوولان می‌تواند زیربنای تبیین دستاورد‌های انقلاب و نظام در هر منطقه باشد.

او گفت: خدمات نظام باید برای مردم روشن شود و در جهاد تبیین و روشنگری از علم روز و امکانات بروز استفاده کنیم چراکه مخاطبین ما نسل جوان هستند و دشمن هم نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است.

سرهنگ امری می گوید: با شیوه‌های قدیمی نمی‌شود در مقابل هجمه‌های دشمنان که هدفشان تغییر باور‌های دینی مردم و ناامیدی در جامعه از طریق پمپاژ یاس و ناامیدی است، مبارزه کرد.

به گفته او: بار‌ها خون مسلمانان شیعه و سنی در یک سنگر درهم آمیخته شده و برای حفظ تمامیت ارضی کشور مدیون مجاهدت‌های پیشمرگان کرد مسلمان هستیم.

سرهنگ امری گفت: توصیه همه شهدا تبعیت از رهبری بوده و  توصیه شهید حجازی این است که ما در این مسیر روحانی پشت سر رهبر معظم انقلاب قرار بگیریم و به ملت خدمت کنیم.

او گفت: زمانی که جنگ تحمیلی شروع شد همه دست به دست هم دادند و در مناطق مرزی برای حفاظت از خاک کشور حضور پیدا کردند که یکی از مسوولیت‌های خطیر شهید حجازی سازماندهی بسیج مردمی بود که تا پایان دفاع مقدس در این عرصه تلاش کردند.

فرمانده سپاه شهرستان بانه گفت: بعد از پایان جنگ شهید حجازی نقش موثری در جبهه مقاومت لبنان، سوریه و عراق داشتند.

شهید سید محمد حجازی در اواسط دهه ۳۰ در شهر اصفهان در یک خانواده متدین به دنیا آمد و مبارزات انقلابی را قبل از انقلاب در دوره نوجوانی شروع کرد. او با وقوع انقلاب اسلامی وارد سپاه شد و در ابتدای شروع فعالیتش به منطقه کردستان اعزام شد.

شهرستان مرزی بانه با ۱۵۸ نفر در ۲۷۰ کیلومتری غرب سنندج مرکز استان واقع شده است.

برچسب ها: بسیج ، سپاه کردستان ، بانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.