تقویت زیرساخت‌های خدمت با وحدت سپاه فجر و علوم پزشکی شیراز

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از تلاش جهادگرانه و همکاری مجموعه سپاه فجر فارس با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، به ویژه در بحران کرونا قدردانی کرد.

سید وحید حسینی در دیدار با فرمانده سپاه فجر استان با تاکید بر تلاش مسوولان مجموعه سلامت و سپاه فجر استان برای احیای روحیه معنوی در جامعه گفت: وحدت دو مجموعه سپاه و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، برکت و افزایش روحیه و انگیزه تلاش در راستای تامین سلامت جامعه را به همراه دارد و موجب تقویت زیرساخت‌های خدمت رسانی در جامعه می‌شود.

او گفت: یکی از مهمترین اقدامات مشترک دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بسیج و سپاه فجر استان، برگزاری اردو‌های جهادی و رفع نیاز‌های بهداشتی درمانی مناطق محروم شهر شیراز و استان است که تاکنون برکات مثبتی به همراه داشته است.

مسئول ارشد مجموعه سلامت فارس گفت: اولویت مسئولان دانشگاه، برگزاری اردو‌های جهادی با همکاری بسیج جامعه پزشکی فارس پس از ماه رمضان و در راستای رسیدگی به وضعیت سلامت مردم مناطق کم برخوردار است که امیدواریم در سال جاری با قوت بیشتری انجام شود.

خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان

فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این دیدار با قدردانی از مجموعه سلامت استان در خدمت رسانی شبانه روزی به مردم استان، به ویژه کادر بهداشت و درمان درگیر با کرونا تاکید کرد: تمام تلاش سپاه فجر استان و بسیج این است که خدمت رسانی به مردم به ویژه محرومان، در اولویت قرار گیرد.

یدالله بوعلی با اعلام حمایت همه جانبه از مجموعه سلامت به ویژه در این بحران گفت: سپاه فجر استان تلاش می‌کند تا همگام با دانشگاه علوم پزشکی شیراز، خدمت رسانی به مردم مناطق محروم استان توسعه چشمگیری یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.