فراخوان مشمولان اعزامی پایه خدمتی اردیبهشت

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی گفت: کلیه مشمولان خدمت سربازی روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ اعزام خواهند شد.

سرهنگ سجاد قربان نژاد گفت: تمامی مشمولان خدمت سربازی پایه خدمتی اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از  عادی، دیپلم، فوق دیپلم، لیسانس، فوق لیسانس و دکترا، از سه نقطه استان یعنی مشمولان شهر‌های شمال استان از شهرستان خوی و مشمولان جنوب استان از شهرستان میاندوآب و مرکز استان از ارومیه به مراکز آموزشی اعزام خواهند شد.

معاون وظیفه عمومی انتظامی آذربایجان غربی  می گوید: کلیه مشمولانی که برگ آماده به خدمت به تاریخ اول اردیبهشت دریافت کرده اند باید با مراجعه به یکی از دفاتر پلیس+۱۰ برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

به گفته این مقام انتظامی این دسته از مشمولان باید روز پنجشنبه یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ در ساعت، محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

سرهنگ قربان نژاد گفت: مشمولان باید اصل مدارک مورد نیاز اعم از برگ آماده به خدمت، برگ محل مراجعه، برگ واکسیناسیون، کارت ملی و شناسنامه، مدارک مربوط به شرایط خاص خود را به همراه داشته باشند.

معاون وظیفه عمومی انتظامی استان در پایان از خانواده‌ها مشمولان خواست: در روز اعزام از هر گونه حضور و تجمع در محل‌های اعزام خودداری کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.