بازدید از غرفه‌های نمایشگاه قرآن با تور مجازی

تور مجازی بازدید از غرفه‌های بین‌المللی قرآن کریم از امشب آغاز می‌شود.

سید امین‌الله شفیعی دبیر کمیته فناوری اطلاعات و نمایشگاه مجازی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم گفت: نمایشگاه قرآن دوستداران بسیاری در اقصی نقاط جهان دارد که امکان حضور فیزیکی در این رویداد را ندارند. به همین دلیل، تور مجازی با هدف بازدید از غرفه ها و بهره‌مندی این افراد و عزیزان شهرستانی از فضای نمایشگاه راه اندازی شده است. این تور مجازی از امشب آغاز می‌شود.

به گفته او تلویزیون اینترنتی نمایشگاه قرآن هم در بستر آپارات و سایت نمایشگاه از ساعات 5عصر تا 12 نیمه شب برقرار است که به نوعی نقش مکمل حضور رسمی در این رویداد بزرگ را ایفا می‌کند.

میرشفیعی می‌گوید این تلویزیون اینترنتی پوشش زنده همایش‌ها و نشست های مهم را هم به عهده دارد و افزون بر آن، به پخش مستقیم برنامه اتاق شیشه ای مستقر در مصلی نیز می‌پردازد. این ارتباط به سبب ارائه نظرات متخصصان و کارشناسان علوم قرآنی به مخاطبان شکل می‌گیرد تا از جدیدترین اتفاقات در این حوزه مطلع شوند.

البته در سایت نمایشگاه به صورت برخط و غیر مستقیم(off line) مراسم های مهم در قالب ویدئو پوشش داده می شوند.

براساس اظهارات میرشفیعی، در بیست و نهمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم از توجه به نسل کودکان و نوجوانان غفلت نشده و بخش تولید پویانمایی ها مرتبط با همین عزیزان است.

او معتقد است برای دریافت احساسات و فهم کودکان از مسائل دینی و مضامین ارزشی می بایست به زبان خودشان تولید محتوا صورت بگیرد. بدین ترتیب، ساخت انواع موشن گرافیک و پویانمایی ها در دستور کار قرار داده شده و مفاهیمی همانند بخشش، توکل، امید و قصص قرآنی تبلیغ می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار