مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر:

مراسم شب‌های قدر در ۸۰۰ نقطه استان بوشهر برگزار می‌شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر گفت: مراسم شب‌های قدر بعد از دو سال شرایط سخت کرونایی با یک چهارم ظرفیت در مکان‌های سرپوشیده استان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا طاهری صبح امروز سه‌شنبه ضمن گرامیداشت فرا رسیدن لیالی پرخیر و برکت قدر گفت: بر اساس هماهنگی‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مراسم شب‌های قدر در همه مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و هیئت‌های مذهبی می‌تواند برگزار شود.

او می‌گوید: این مراسم‌ها با محوریت موضوعاتی از قبیل جهاد تبیین، امیدآفرینی و روشنگری وظیفه مسلمین در امداد مستضعفین و به ویژه مسئله قدس در سطح استان برگزار می‌شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اعلام کرد که همزمان با فرا رسیدن لیالی قدر مراسم ویژه احیا در بیش از ۸۰۰ نقطه استان از سوی هیئات مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، اماکن مقدس و مجامع و تشکل‌های مردمی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

طاهری گفت: با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی و تقسیم پذیرایی در ظروف یک بار مصرف می‌توان به قدرت گرفتن فعالیت‌ها از جمله فعالیت‌های دینی در سطح استان کمک کرد.

به گفته او این مراسم‌ها بیشتر در فضای باز و در مکان‌های سرپوشیده با یک چهارم ظرفیت برگزار می‌شوند و همه کسانی که در مراسم شرکت می‌کنند شامل سخنران، مداح و مردم باید از ماسک استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر اعلام کرد که استفاده از سخنرانان، قاریان، ذاکران و مداحان از برنامه‌های محوری این مراسم‌ها محسوب می‌شوند که در سطح استان برگزار می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.