حمایت ۴۸ میلیاردتومانی از مددجویان اصفهانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پایان ماه مبارک رمضان ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم به دست نیازمندان برسد.

کریم زارع گفت: در ماه مبارک رمضان امسال طی کمتر از ۱۸ روز بیش از ۴۶۰ هزار پرس غذای گرم در ۲۰۰ آشپزخانه اطعام مهدوی طبخ و حدود ۷۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۴۸ میلیارد تومان با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری بین خانواده‌های تحت پوشش توزیع شده است.

او گفت: پیش‌بینی می‌شود با کمک خیران و مردم در پویش اطعام مهدوی تا پایان ماه میهمانی خدا ۱۵۰ هزار بسته معیشتی و یک میلیون پرس غذای گرم به دست نیازمندان برسد و سفره‌های ایتام و خانواده‌های تحت پوشش را پربرکت کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان می‌گوید باتوجه به تداوم پویش اطعام مهدوی در هفته اکرام ایتام و شب‌های قدر مردم استان می‌توانند در این ایام معنوی به عشق ابوالایتام؛ امام علی (ع) و کریم اهل بیت؛ امام حسن مجتبی (ع) برای همراهی در طرح اکرام ایتام و محسنین با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir حمایت مادی و معنوی از این فرزندان را به عهده بگیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱
تمام کسانی که خونه دارن دستشون به دهنشون میرسه بردن تحت پوشش کمیته وتمام خیریه ها اونوقت مامستاجر بادوتا بچه شوهر مریض هیچی یه خیریه داخل قائمیه اصفهان اسمش امیرالمومنین بیشتر کسایی که ازونجا روغن وبرنج وغذا میگیرن هم خونه دارن هم طلا بدست اون وقت من رفتم گفتم شوهرم مریضه بچه هام درمضیقن انگار نه انگار فقط به آشنا ودوست وسیله میدن