هنر کاریکاتور در زنجان از ظرفیت‌های خوبی برخوردار است

رئیس حوزه هنری استان زنجان گفت: اولین نمایشگاه کاریکاتور در نخستین روز از هفته هنر انقلاب در سال‌جاری افتتاح شد.

نعمتی گفت: اقدامات مربوط به برگزاری نمایشگاه گروهی خانه کاریکاتور حوزه هنری استان زنجان، توسط هنرمندان از سال گذشته آغاز و جلسات اولیه تشکیل شد.

او می گوید: همچنین در حوزه هنری برای برگزاری ورکشاپ، نمایشگاه و جشنواره در کنار هنرمندان خواهیم بود و با وجود اینکه هنر کاریکاتور زمان کمی است که شروع به کار کرده، ولی به دریافت نتایج خوب در این حوزه، امیدوار هستیم.

نعمتی گفت: در حوزه هنری به عنوان یک حرکت‌دهنده و جریان‌ساز هستیم، لذا کار اصلی باید توسط خود هنرمندان صورت گرفته و ادامه‌دهنده راه باشند.

همچنین مسئول اجرایی اولین نمایشگاه گروهی خانه کاریکاتور حوزه هنری استان زنجان نیز گفت: برای برگزاری این نمایشگاه سعی کردیم آثار هنرمندان استان زنجان را جمع‌آوری کنیم که برای تحقق این موضوع، محدودیتی وجود نداشت.

 حمیدی گفت: نزدیک به ۴۰ اثر از آثار هنرمندان در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شد و استقبال به حدی خوب بود که نمایشگاه تمدید شد و این نمایشگاه نشان داد که استان زنجان در این حوزه ظرفیت‌های خوبی دارد، همچنین ارتباطی که بین هنرمندان کاریکاتور و مردم قطع شده بود، به واسطه برگزاری این نمایشگاه برقرار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.