عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن؛ ۳۱ تیرماه

سرپرست شرکت عمران شهر صدرا گفت: این شرکت تا پایان تیرماه امسال ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد در راستای اقدام ملی نهضت تولید مسکن اجرایی خواهد کرد.

سرپرست شرکت عمران شهر صدرا در آیین معارفه عضو جدید هیئت مدیره شرکت عمران شهر صدرا، گفت: اغلب فعالیت‌های صورت پذیرفته در حوزه مسکن در استان فارس، عملکرد شرکت عمران در شهر صدراست.

او گفت: با توجه به فعالیت‌های پیشین و پیگیری های صورت گرفته و همچنین تعامل مناسب با شهرداری صدرا، این شرکت تا پایان تیرماه امسال ۱۰ هزار و ۴۰۰ واحد در راستای اقدام ملی نهضت تولید مسکن اجرایی خواهد کرد. همچنین بالغ بر ۲۲۰۰ واحد از پروژه‌های مشارکتی اقدام ملی نیز در حال اجراست.

او، درخصوص عملکرد شرکت در خصوص پروژه‌های راه و زیرساخت‌ها نیز از تلاش‌های این شرکت برای رفع معارضین مسیر تنگ‌ قره‌پیری و ورودی دوکوهک به صدرا و فعالیت‌های انجام شده در غرب صدرا در اتصال به آزادراه شیراز-اصفهان گزارشاتی ارائه کرد.

رحمانی عضو هیئت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت عمران شهر صدرا را به عنوان یکی از فعال ترین دستگاههای اجرایی استان طی ۱۰ سال گذشته دانست.

او گفت: پیش‌بینی ما در خصوص جذب سرمایه‌گذار از طریق پروژه‌های مشارکتی در شهر صدرا با توجه به رویکرد سالهای قبل و عملکرد بسیار چشمگیری که پارسال داشته است این امید را می‌دهد بتوانیم به موفقیت‌های بیشتری در این حوزه دست یابیم.

طی حکمی از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، مهندس جعفر زاهدی به عنوان عضو هیئت مدیره این شرکت منصوب شد.

عملیات اجرایی ۱۰ هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن؛ ۳۱ تیرماه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار