رهایی یک مادر محکوم مالی از زندان در اهواز

در راستای پویش زندان جای مادران نیست و به حرمت علی می‌بخشم، قاضی و اعضای شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز یک مادر محکوم مالی را از بند زندان رها و به آغوش خانواده خود بازگردانند.

معاون قضایی و رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: یک مادر که دارای ۲ فرزند، بدلیل نتوانی در پرداخت و تعهدات مالی، پس از طی مراحل قانونی محکوم به حبس شدند و در آبان ماه ۱۳۹۹ روانه زندان می‌شود.

به گفته او این مادر چندین پرونده بدهی مالی در شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز دارد که با تلاش، کوشش و پیگیری مستمر قاضی احمدی نسب و اعضای این شعبه با استفاده از ظرفیت ستاد صبر استان و برگزاری چندین جلسه با طلبکاران او، تلاش این عزیزان به ثمر نشست و تعدادی از طلبکاران از حق و حقوق خود گذشت کردند و عده‌ای هم مبالغ کمتری دریافت نمودند و از شکایت‌های خود صرف نظر و رضایت دادند.

علیرضا باوی می گوید: در راستای پویش زندان جای مادران نیست و به حرمت علی می‌بخشم این خانم در ایام شهادت امام علی (ع) و شب‌های قدر پس از یکسال و ۶ ماه از زندان رهایی یافت و به آغوش گرم خانواده خود بازگشت.

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: در طول این مدت مادر پیر این خانم مستمر پیگیر کار آن بود و قاضی و اعضای شعبه ۳ اجرای احکام شورای حل اختلاف اهواز همکاری بسیار خوبی با وی داشتند که جا دارد از این عزیزان بابت حل و فصل این موضوع تشکر و قدردانی کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.