اجرای طرح ضیافت نهج‌البلاغه در استان یزد

رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: برای نخستین بار طرح ضیافت کتاب نهج‌البلاغه با حضور جوانان در در مساجد ۱۱ شهرستان استان آغاز شده است.

حجت‌الاسلام محمدرضا ابویی گفت: با اجرای این طرح، هر روز از سوی یکی از اساتید و مربیان به صورت موضوعی به مدت ۱۰ دقیقه به تفسیر نهج‌البلاغه پرداخته می‌شود.

او می گوید: آشنایی مردم با این کتاب ارزشمند حضرت علی (ع) و بکاربستن دستورات آن در زندگی جز اهداف و برنامه‌هایی است که تداوم دارد.

 رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: علاوه بر توضیح و تفسیر نهج‌البلاغه به همت این بنیاد نسبت به تربیت مربی، برپایی کتابخانه تخصصی، برگزاری مسابقات و افتتاح دفاتر تاکنون در برخی از شهرستان‌ها اقدام شده است.

به گفته او  ۲ دفتر در شهرستان یزد و در ابرکوه و مهریز نیز دفاتر فعال است و همچنین در اشکذر و اردکان نیز با همکاری مردم و مسئولان نسبت به راه‌اندازی دفتر نمایندگی بنیاد نهج‌البلاغه اقدام می‌شود.

 رئیس بنیاد نهج‌البلاغه یزد گفت: به رغم اهمیت موضوع هنوز نهج‌البلاغه برای گسترش آن در جامعه و بین مردم باید بیش از گذشته اقدام شود و قطعا یکی از مشکلات مسایل مالی است که اگر عنایت شود آمادگی فعالیت بیشتر وجود دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار