اعلام مسیرهای راهپیمایی روز قدس در چهارمحال و بختیاری

مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

آقای انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه مسیر‌های راهپیمایی روز جهانی قدس در مراکز شهرستان‌های ۱۰ گانه و برخی شهر‌ها و روستاهای استان مشخص شده است، گفت: هم‌راستا با برنامه‌های میدانی، عملیات اغناسازی در فضای مجازی ادامه دارد.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد مرکز استان از ساعت ۱۱ صبح از مقابل آستان امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد آغاز می‌شود و با تجمع شرکت‌کنندگان و نمازگزاران در مصلای امام خمینی (ره) این شهر به پایان می‌رسد.

راهپیمایی در لردگان از میدان بسیج به سمت مصلای نماز جمعه، در بروجن از میدان شهرداری به سمت مصلای نماز جمعه، در فارسان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مصلای نماز جمعه، در اردل از سه‌راه شهید باهنر به سمت مسجد حضرت ابوالفضل (ع)، در شلمزار از مسجد حضرت ابوالفضل (ع) به سمت مسجد امام حسین (ع)، در سامان از حسینیه صاحب‌الزمان (عج) به سمت مسجد جامع شهر، در بن از سه‌راه نماز به سمت مسجد جامع شهر، در کوهرنگ از سه‌راه فرمانداری به سمت مصلای نماز جمعه و در خانمیرزا از میدان امام حسین (ع) شهر آلونی به سمت مسجد امام صادق (ع) برگزار خواهد شد.


بیشتر بخوانید


مهمترین بخش برنامه‌های روز قدس مربوط به زمان قبل از برگزاری راهپیمایی و آماده‌سازی بستر فرهنگی و اجتماعی برای حضور پرشور مردم در این راهپیمایی است.

انتظار می‌رود شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای فضاسازی متناسب با روز قدس اقدام کنند.

برگزاری نشست‌های تبیینی در دانشگاه‌های استان به شکل مجازی و حضوری، استفاده از ظرفیت شب‌های قدر و توجه سخنرانان به تبیین مفاهیم، برپایی پاتوق‌های خیابانی با همکاری بسیج هنرمندان برای اجرای سرود و نمایش در روز راهپیمایی، استفاده از ظرفیت شبکه شاد برای اجرای برنامه‌های مرتبط و برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی، طراحی پوستر و نقاشی از دیگر برنامه‌های اجرایی به مناسبت روز جهانی قدس در استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار