پیام‌های دریافتی ۴ اردیبهشت ماه؛

مشکلات دریافت وام ازدواج و تاخیر در صدور مدارک خودرو

پیام‌های رسیده در تاریخ ۴ اردیبهشت در (صدای مردم) سایت باشگاه خبرنگاران جوان، در این بسته قابل مشاهده است.

شما مخاطبان عزیز، از طریق شبکه‌های اجتماعی برای باشگاه خبرنگاران جوان، با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف ارسال کرده‌اید.

 

 

 


تاخیر در صدور مدارک خودرو
سلام و عرض ادب، در تاریخ ۱۲ بهمن خودرو تحویل گرفتم تا امروز هیچ یک از مدارک خودرو را دریافت نکردم و برای انجام امور اداری از جمله ثبت نام در سامانه طرح ترافیک نیاز به مدارک فوق دارم. خواهشمندم در این خصوص پیگیری کنید.


اخراج نیرو‌های فارغ التصیل رشته علوم ازمایشگاهی
سلام، فارغ التحصیل رشته علوم آزمایشگاهی هستم در زمان اوج کرونا کار کردیم. در شرایطی کل حتی یک داوطلب برای کار در بخش‌های کرونا نبود الان با فروکش کردن کرونا تمامی این نیرو‌ها را اخراج کردند و می‌گویند از بیمه بیکاری استفاده کنید. لطفا گزارشی دراین مورد پخش کنید.


مشکلات دریافت وام ازدواج
با عرض سلام و قبولی طاعات و عبادات شما در اخبار اعلام شد که برای وام ازدواج یک ضامن کافی است، اما الان به هر بانکی مراجعه می‌کنیم دو ضامن رسمی و یک کاسب می‌خواهند.


آب شرب آلوده
با سلام و خسته نباشید مدتی است طعم و مزه آب شرب تهران، مزه پلاستیک می‌دهد. ابتدا من فکر می‌کردم مشکل از لوله کشی ساختمان منزل من است. آن‌ها هم همین مشکل روبرو هستند. این وسیله حدود یک سالی است که اتفاق افتاده و من نمی‌دانم به کدام مرجع شکایت کنم. خواهشمندم بررسی کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
با سلام لطفا درمورد وضعیت آب شرب منطقه برزاوند روستایی نیسیان شهرستان اردستان هم رسیدگی شود تا به آب شرب پایدار تصفیه شده استانی متصل بهره مند شود. باتشکر.
آخرین اخبار