آغاز طرح جهادی آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان اردبیل

استاندار اردبیل گفت:با مشارکت جهادی بسیج سازندگی استان، آب‌رسانی به ۴۵۴ روستا با اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومانی اجرا می‌شود.

سیدحامد عاملی گفت:با مشارکت جهادی بسیج سازندگی استان اردبیل، آب‌رسانی به ۴۵۴ روستا با اعتبار ۴۷۶ میلیارد تومانی اجرا می‌شود که این طرح می‌تواند به‌عنوان اقدامی نمونه در سطح کشور مطرح گردد.

استاندار اردبیل در نشست هماهنگی و تسهیل اجرای طرح آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان گفت: برای سازندگی در سطح کشور و استان اردبیل نیازمند روحیه جهادی هستیم و لازم است دستگاه‌های مرتبط، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، دهیاری‌ها و مردم در اجرای آب‌رسانی به روستاها، با بسیج سازندگی همکاری‌های لازم را داشته باشند.

عاملی می‌گوید:اجرای عملیات آب‌رسانی به ۶۷ روستا از ۴۵۴ روستای استان اردبیل آغاز و تا پایان اردیبهشت‌ماه این تعداد طرح آب‌رسانی به ۱۰۰ روستا ارتقا یافته و به ترتیب روستا‌های بعدی نیز در دستور کار گروه‌های جهادی قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های اجرایی گزارش عملکرد خود را به مردم ارائه دهند

او گفت:با توجه به وجود مشکل آب شرب پایدار در برخی روستا‌های استان اردبیل، اقدام جهادی در این راستا خدمتی بزرگ و شایسته قدردانی بوده و اطلاع‌رسانی این تلاش‌ها نیز به مردم از سوی دستگاه‌های مرتبط، ضروری است.

استاندار اردبیل گفت: برخی دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در اطلاع‌رسانی خدمات ارائه‌شده به مردم در قالب اجرای پروژه‌های تاثیرگذار، دارای ضعف هستند که لازم است در این راستا ارائه گزارش‌های عملکرد به مردم مورد توجه قرار گیرد.

عاملی می‌گوید:خرید و تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز برای اجرای طرح‌های آب‌رسانی از داخل استان اردبیل حائز اهمیت بوده و این اقدام در گردش اقتصادی و ایجاد و حفظ اشتغال و همچنین تسریع در اجرای پروژه‌ها تاثیرگذار است.

سپاه خیرخواهانه در راه خدمت‌رسانی به مردم پای کار است

او گفت:طرح آب‌رسانی به روستا‌های فاقد آب شرب پایدار استان اردبیل اقدامی خیرخواهانه بوده و مشارکت خیران در این طرح اقدامی نوع‌دوستانه و مصداق عملی فرهنگ حسینی است.

استاندار اردبیل گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره از دهه‌های گذشته در جبهه‌های مختلف برای خدمت به مردم وارد میدان شده و در حال حاضر نیز با اقدامات خیرخواهانه، در راه خدمت‌رسانی به مردم پای کار است.

عباس نوظهور، مسؤول بسیج سازندگی استان اردبیل نیز با اشاره به آغاز اجرای آب‌رسانی به ۴۵۴ روستای استان در قالب طرح محرومیت‌زدایی با همکاری گروه‌های جهادی، از اجرای آن در عرض ۳۰ ماه خبر داد و گفت: برای تکمیل این طرح در زمان تعیین‌شده، لازم است هماهنگی‌ها و همکاری‌های مورد نیاز جهت تسریع روند اجرا از سوی مسؤولان شهرستانی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.