همدان، تیرماه میزبان جشنواره بین المللی تئاتر می شود

دبیر بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان گفت : جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان یکم تا ششم تیر برگزار می‌شود.

امیر مشهدی عباس گفت: قرار بود این جشنواره را در اسفند برگزار شود، اما به دلیل شیوع مجدد بیماری کرونا، تصمیم گرفته شد که برگزاری جشنواره به نیمه دوم اردیبهشت موکول شود اما متأسفانه به علت تداخل‌در اجرای برخی برنامه‌های فرهنگی، ضمن اینکه بخشی از شرکت‌کنندگان در این رویداد نیز دانش آموزان هستند که در اردیبهشت درگیر امتحانات خواهندبود، جشنواره به تیر امسال موکول شد.

او درباره زمان دقیق برگزاری این رویداد گفت: پس از هماهنگی‌های انجام شده با اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل وزارت فرهنگ و ارشاد استان همدان، جشنواره بین‌المللی تئاتر همدان یکم تا ششم تیر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.

بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان، با هدف تقویت مهارت، رشد آگاهی و اعتماد به نفس فرزندان ایران زمین از طریق نمایش، از اول تا ششم تیرماه سال ۱۴۰۱و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، اداره کل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، انجمن هنر‌های نمایشی ایران و دیگر سازمان‌ها و نهاد‌های استان همدان، با شعار «تئاتر، پرواز پروانه‌های خیال» در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

مشروح اخبار بیست و هفتمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان را می‌توانید از سایت جشنواره به نشانی https://icy.theater.ir/fa/ دنبال کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.