فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران:

هرگونه تهدیدی با پاسخ قهرآمیز مواجه می‌شود

دریادار تنگسیری گفت: هرگونه تهدیدی علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بیاید، با پاسخی قهرآمیز و پشیمان‌کننده مواجه می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران گفت:  امروز نیروی دریایی سپاه پاسداران با انجام کنترل باند و اشراف اطلاعاتی کامل در سراسر خلیج فارس، تنگه هرمز و تمام سواحل جنوبی و شمالی تمام تحرکات دشمنان و بیگانگان را زیر نظر و کنترل خود دارد و اگر احساس کنیم که تهدیدی علیه منابع و منافع نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش بیاید، با پاسخی قهرآمیز و پشیمان‌کننده مواجه می‌کنیم.

در سال های اخیر نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حضور پررنگ و کاملاً موثری در آب های آزاد داشته‌اند که مأموریت عبور از کانال سوئز توسط ناوگروه های اعزامی و حضور زیردریایی یونس در این میان شاخص هستند.

برای حفاظت از منطقه، جدا از شناورهای خودی که مجهز به تسلیحات گوناگونی برای درگیری با واحدهای سطحی، هوایی و دریایی دشمن هستند، باید واحدهای موشکی با مأموریت ضدکشتی در ساحل نیز گشترش یافته و در مواقع لازم به ایفای نقش بپردازند.

با توجه به اینکه هزینه تولید و عملیاتی نمودن این واحدها مناسب است و مهمتر از آن با پنهانکاری بالا و به صورت دائم قابلیت عمل دارند از اینرو توسعه چنین آتشبارهایی در کنار ساخت و تجهیز واحدهای شناور به موشک های دوربرد از چند سال پیش در دستور کار بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۵:۳۸ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
درود خداقوت بر سردار دلاور مرد مردان خردمند بصیر ولایت مدار برادر دریادار تنگسیری عزیز که مدافع نظم و امنیت ملی میهنی مردمی منابع و منافع مردمی نظام مقدس مردمی ایران اسلامی عزیزمان هستند . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱
10کلمه نوشتی 20تا مردمی مجبور پاچه خواری کنی خشک مغز ساندیسی
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۷:۰۵ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
پاسخ به ناشناس : کلمه مردمی صحیح و عادلانه و خداپسندانه است چرا که نظام مقدس جمهوری اسلامی یک نظام مردم شمول فراگیر مردمی از همه ایرانیان تشکیل شده است در مورد پاچه خواری و خشک مغزی هم که به بنده حقیر نسبت دادید باید بهتون بگوییم الله اعلم خردمندان بصیران عاقلان دانند و تشخیص می دهند مرز بین پاچخواری و کله خشکی بی خردانه را و داشتن صداقت در دفاع از تصمیمات خردمندانه برادر دینی خود که دلسوزانه در قبال میهن اسلامی و ملت ایران اسلامی عزیزمان دارد . التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۹ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
ارواح مطهر بلندمرتبه ملکوتی جمیع صدیقین شهدا و امام شهدا ره و روح پاک شهید رئیس علی دلواری و شهید حاج قاسم سلیمانی را خشنود کردید از خودتان دریادار تنگسیری شجاع دل .
آخرین اخبار