پنج شهرک صنعتی لرستان امسال گازرسانی می‌شود

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: پنج شهرک صنعتی این استان در الیگودرز، اشترینان، نورآباد، دورود و کوهدشت امسال از زیرساخت‌های گازرسانی بهره مند می‌شوند.

کرم گودرزی در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی سراب غضنفر شهرستان دلفان گفت: گاز یکی از زیرساخت‌های مهم و حیاتی جذب سرمایه گذار در شهرک‌های صنعتی می‌باشد همچنین در راستای منویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت به تولید، توجه به شرکت‌های دانش بنیان و تسهیل در اشتغال، ایجاد این زیر ساخت، بهترین هدیه شرکت گاز در راستای اشتغالزایی و رونق استان است.

وی می گوید: در حال حاضر از مجموع ۱۹ شهرک صنعتی استان ۱۴شهرک از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند و عملیات اجرای خطوط تغذیه و نصب تجهیزات شهرک صنعتی اشترینان بروجرد، زانوگه کوهدشت و چمن سلطان الیگودرز به اتمام رسیده و آماده تزریق گاز است.

گودرزی گفت: عملیات اجرایی پروژه‌های شهرک صنعتی سراب غضنفر نورآباد و دورود ۲ نیز در حال انجام می‌باشد که پیش بینی می‌شود با برنامه ریزی انجام شده تا پایان خردادماه به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: در حال حاضر ظرفیت استفاده از ۱۲۰ هزار متر مکعب گاز در ساعت برای شهرک‌های صنعتی استان وجود دارد که با بهره برداری از این پروژه‌ها به ۱۶۵ هزار متر مکعب در ساعت خواهد رسید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار