اعلام محدودیت های ترافیکی روز قدس در اصفهان

رئیس پلیس راهور استان اصفهان محدودیت‌های ترافیکی روز قدس در اصفهان را اعلام کرد.

سرهنگ محمدرضا محمدی گفت: برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم روز جهانی قدس محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی در اصفهان اعمال خواهد شد، از این رو از ساعت یک بامداد جمعه توقف هرنوع وسیله نقلیه در طول خیابان حافظ، خیابان سپه، خیابان استانداری و خیابان نشاط ممنوع خواهد بود.

در این زمینه اطلاع رسانی گسترده انجام شده و در صورت توقف نسبت به انتقال خودرو اقدام خواهند کرد.

به گفته او از ساعت ۶ صبح روز جمعه ۹ اردیبهشت تردد از مسیر‌های منتهی به میدان نقش جهان ممنوع خواهد بود، بر این اساس در این بازه زمانی تردد در زیرگذر امام علی (ع) به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام (ره)، تقاطع گلزار- احمدآباد به سمت شکرشکن و میدان امام (ره)، تقاطع هشت بهشت- نشاط به سمت چهارراه شکرشکن و میدان امام (ره)، تقاطع فلسطین به سمت تقاطع استانداری- سپه، تقاطع طالقانی- شمس آبادی به سمت میدان امام حسین (ع)، تقاطع کتابخانه مرکزی به سمت میدان امام حسین (ع) و تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع) ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان می‌گوید محل پارک موتورسیکلت‌ها بلوار هشت بهشت-خیابان استانداری و خیابان حافظ قبل از تقاطع کرمانی در نظر گرفته شده است، همچنین محل پارک اتوبوس‌های عمومی نیز خیابان میرداماد، خیابان شمس آبادی و خیابان نشاط در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی گفت: توصیه می‌شود به علت کمبود ظرفیت پارکینگ‌ها و رفاه حال روزه داران حتماً از ناوگان حمل و نقل عمومی، مترو و بی آر تی استفاده شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.