مدیر عامل ایران خودرو

خودروهای ناقص ایران خودرو به ۳۹ هزار دستگاه رسید

مدیر عامل ایران خودرو گفت: از خرداد امسال تولید خودروهای ناقص برای همیشه از گروه صنعتی ایران خودرو انجام نخواهد شد.

آقای مهدی خطیبی مدیر عامل ایران خودرو گفت : از خرداد امسال تولید خودروهای ناقص برای همیشه از گروه صنعتی ایران خودرو انجام نخواهد شد.

مدیر عامل ایران خودرو می گوید: ۱۴۰ هزار دستگاه از اول اسفند به بازار عرضه شده است؛ کل خودروهای ناقص در ایران خودرو به ۳۹ هزار دستگاه رسید که حدود ۱۵ هزار دستگاه معطل ریزتراشه ها هستند.

به گفته او در حوزه کلان صنعت خودرو اتحاد ۲ خودرساز بزرگ کشور، صحبت ساده ای نیست؛ سال ها دنبال آن بودیم  و این اتفاق اجرایی نشد اما با اراده ۲ مجموعه این مهم محقق شده است.

  ۲ روز گذشته، شورای هماهنگی صنعت خودرو اکنون تشکیل شده است و اعضای این شورا، انجمن قطعه سازان و انجمن خودروسازان هستند و قرار است در جهت افزایش تولید خودرو با کیفیت این اتحاد صورت بگیرد.

سال گذشته تعداد خودروهای ناقص ۲ خودروساز به ۱۷۰ هزار دستگاه رسیده بود که پس از آن سازمان بازرسی به این موضوع ورود کرد؛ پس از آن رئیس جمهور از پارکینگ خودروسازان بازدید کرد و به آنها فرصت یک ماهه داد تا خودروهای ناقص را تکمیل و تحویل مشتریان دهند.

در فروردین امسال آقای سعید موتمنی رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو گفته بود عرضه خودروسازان افزایش نیافته و عرضه کم باعث افزایش قیمت خودروهای داخلی شده است به طوری در برخی از آنها افزایش ۱۰ درصدی را شاهد بودیم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار