پوتین: هرگونه مداخله خارجی در اوکراین با پاسخی کوبنده روبرو خواهد شد

ولادیمیر پوتین از پاسخ کوبنده روسیه در صورت مداخله هرگونه طرف خارجی خبر داد.

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه امروز (چهارشنبه) در برابر مجلس فدرال روسیه از شکست تمامی طرح‌های غرب برای وارد آوردن فشار اقتصادی به روسیه سخن گفت.

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد قوام اقتصاد روسیه محکم است و زیر ضربه تحریم‌ها فرو نمی‌پاشد.

پوتین در ادامه، طرف‌های خارجی را از مداخله در وقایع اوکراین برحذرداشت و تأکید کرد روسیه در صورتی که در معرض هرگونه تهدید خارجی قرار گیرد، از تسلیحاتی استفاده خواهد کرد که هیچ کدام از دشمنانش آن را ندارند.

او گفت: ما تمامی امکانات را برای این پاسخگویی در اختیار داریم. ما دارای ابزار‌هایی هستیم که هیچ کسی آن را دارا نیست. البته ما به آن افتخار نمی‌کنیم؛ بلکه آن را بکار خواهیم کرفت.

وی همچنین گفت: در صورتی که طرفی از خارج در اوضاع اوکراین مداخله کند و تهدیدی راهبردی و غیرقابل قبول را به وجود آورد، پاسخ ما کوبنده خواهد بود و تمامی تصمیم‌ها در این زمینه گرفته شده است.

شصت‌وسومین روز از حمله نظامی روسیه به اوکراین در حالی آغاز شد که وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مدعی شد: «لفاظی‌های هسته‌ای روسیه "خطرناک" است.» وزارت دفاع آمریکا همچنین اعلام کرد واشنگتن دیپلمات‌های خود را به اوکراین بازمی‌گرداند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
پوتین باید آمریکا رو به عنوان بزرگترین فتنه گر تاریخ بشر که امنیت جهانی و حیات روی کره زمین رو به خطر انداخته محکوم کنه و کلمه فتنه گر از دهنش نیافته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
بی عرضه
چند تا بمب هیدروژنی میدادی به ما خلاص
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۵ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
اوکراینی = نژاد پرست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
آمریکا = بانی و منشأ جنگ جهانی سوم
Iran (Islamic Republic of)
حزب الله
۰۰:۴۳ ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
دمت گرم ولادیمیرپوتین ،توکل برخدایی که هرگزنمیمیرد،اهداف والاومتعالی داری خداهم کمکت میکنه تابادعای ایرایهای مسلمان وحقیقی پیروزمیدان باشی.
آخرین اخبار