رفع موانع تولید تنها راه برون رفت از رکود اقتصادی است

استاندار زنجان در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید گفت: با کمی درایت می‌توان واحد‌های تولیدی تعطیل را به چرخه بازگرداند.

افشارچی با تأکید بر اینکه رویکرد و ذات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کمک به رفع موانع واحد‌های تولیدی و صنایع است، گفت: اگر بر اساس قواعد تلنبار شده گذشته حرکت کنیم، کاری در حوزه تولید پیش نخواهد رفت.

او بااشاره به لزوم به کارگیری همه توان اعضای کارگروه در رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی، گفت: ما از بدنه دولت هستیم و باید هر آنچه را که در توان داریم در راستای رفع مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی و صنعتی به کار گیریم.

ارائه گزارش آخرین وضعیت و مشکلات همه واحد‌های در تملک بانکی و نیز واحد‌های صنعتی راکد، به کارگروه از جمله مصوبات مهم کارگروه امروز بود که استاندار زنجان بر آن تاکید و تصریح کرد: به این ترتیب با وجود آخرین اطلاعات و با بکارگیری قوانین بالادستی و نیز با استفاده از ظرفیت کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، می‌توان تدبیری برای رفع مشکلات این واحد‌ها اندیشید.


افشارچی ارائه گزارش از وضعیت واحد‌های راکد را مهم برشمرد و گفت: چون راه‌اندازی واحد‌های تولیدی راکد، انرژی کمتری می‌طلبد از این رو با وجود اطلاعات این واحد‌ها می‌توان در راستای رفع مشکلات آن‌ها تصمیم‌سازی و اقدام کرد.

او می گوید: برای جلسه بعدی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گزارشی از همه واحد‌های تملک شده بانکی و نیز واحد‌های متوقف شده فعلی، توسط بانک‌ها ارائه شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.