تلاش لیورپول برای تمدید قرارداد یورگن کلوپ

مالک باشگاه لیورپول تلاش‌های خود را برای تمدید قرارداد سرمربی آلمانی این تیم آغاز کرد.

به گزارش مارکا قرارداد یورگن کلوپ با لیورپول سال ۲۰۲۴ به پایان می‌رسد و این تیم انگلیسی در نظر دارد قرارداد سرمربی آلمانی خود را تمدید کند.

اوایل این ماه، یورگن کلوپ احتمال تمدید قراردادش با لیورپول و ماندن در آنفیلد را پس از سال ۲۰۲۴ رد نکرد.

اکنون گفته می‌شود که لیورپول در حال تسریع مذاکرات برای تمدید قرارداد کلوپ است، زیرا آن‌ها به دنبال حفظ سرمربی آلمانی در این باشگاه پس از تابستان ۲۰۲۴ هستند.

به گزارش تایمز، مایک گوردون، رئیس گروه ورزشی فن‌وی (FSG) مالک این باشگاه، به لیورپول سفر کرده و در آنجا با مارک کوسیکه، مدیربرنامه‌های کلوپ برای مذاکره درباره قرارداد جدید دیدار خواهد کرد.

هر ۲ نفر چهارشنبه شب در بازی رفت لیورپول مقابل ویارئال در چارچوب نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا حضور داشتند. مالکان لیورپول کلوپ را بهترین گزینه برای تیم می‌دانند و از او می‌خواهند تا زمانی که مایل به سرمربیگری است، در این تیم بماند.

کلوپ هم شخصا مایل به تمدید قرارداد خود است او قبلا تاکید کرده بود که تا زمانی که هنوز انرژی دارد، آماده ماندن در باشگاه پس از سال ۲۰۲۴ است.

لیورپول در این فصل جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس را به دست آورده و به فینال جام حذفی رسیده است و  روز ۱۴ می‌به مصاف چلسی خواهد رفت.

شاگردان کلوپ پس از شکست ویارئال در آنفیلد، یک قدم به فینال لیگ قهرمانان اروپا نزدیک‌تر شده‌اند و برای قهرمانی در لیگ برتر نیز با من سیتی رقابت می‌کنند، آن‌ها در حال حاضر با یک امتیاز کمتر از منچسترسیتی صدرنشین، در رده دوم قرار دارند.


بیشتر بخوانید


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار