پشت پرده کشف لاشه پلنگ در جویبار + فیلم

انتشار کلیپی از لاشه یک قلاده پلنگ رها شده در کنار رودخانه ای در جویبار که ادعا شده لاشه پلنگ تلف شده قائم شهر است دوباره حاشیه ساز شد.

روابط عمومی محیط زیست مازندران اعلام کرد بعد از ماجرای پلنگ سرگردان در قائم‌شهر، انتشار کلیپی از یک قلاده پلنگ مرده در کنار یکی از نهر‌های کشاورزی حاشیه یکی از روستا‌های جویبار، دوباره حاشیه ساز شد و این شایعه قوت گرفت که این پلنگ همان پلنگ تلف‌شده قائمشهر است

ناصر کیایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان جویبار با اعلام صحت اصل ماجرا و پیدا شدن لاشه یک قلاده پلنگ در حاشیه یکی از روستا‌های جویبار، گفت: شایعات طرح شده در خصوص اینکه این لاشه متعلق به پلنگ تلف شده چند روز پیش در شهرستان قائم‌شهر است  شدیدا تکذیب می شود.

او می‌گوید: این لاشه متعلق به یک قلاده پلنگ تاکسی‌درمی است که در جاده اصلی جویبار به سیمرغ در حوالی یکی از روستا‌ها در کنار یک نهر کشاورزی، رها شده بود.

در پنجم اردیبهشت‌ماه امسال مشاهده یک قلاده پلنگ در ساختمان بانک صادرات قائمشهر، پای ماموران انتظامی و محیط زیست را برای زنده‌گیری باز کرد که در نهایت این قائله پس از ساعت‌ها تلاش برای زنده‌گیری، بدنبال زخمی شدن پلنگ در اثر شلیک گلوله از فاصله نزدیک، منجر به تلف شدن این پلنگ شده بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار