آرمان آزادی قدس به نقطه اوج رسیده است

فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه مسئله آزادی قدس شریف به گفتمان غالب مسلمانان جهان تبدیل شده است، گفت: آرمان آزادی سرزمین‌های اشغالی در حال حاضر به نقطه اوج و بلوغ خود رسیده است.

سردار اصغر عباسقلی زاده گفت: امروز بعد از گذشت چهار دهه از اقدام و تدبیر حکیمانه و راهبردی امام راحل (ره) در اعلام آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس، حمایت از مردم مظلوم فلسطین و آرمان آزادسازی قدس شریف به بهترین شرایط رسیده و تبدیل به گفتمان اصلی مسلمانان عالم شده است.

 طراحی هوشمندانه این یوم الله بزرگ توسط امام خمینی (ره) در حقیقت تجمیع همه ظرفیت‌ها برای حمایت از مسئله فلسطین و دفع غده سرطانی رژیم صهیونیستی، به عنوان اولویت نخست جهان اسلام می‌باشد.

سردار عباسقلی زاده ادامه داد: امروز به رغم سیاست عادی سازی روابط برخی دولت‌های مرتجع و سرسپرده کشور‌های مسلمان منطقه با رژیم کودک کش صهیونیستی، ملت‌های آزاده منطقه و جهان در برابر گستاخی رژیم غاصب صهیونیستی جسورتر شده و آزادی قدس شریف را با صدای بلند فریاد می‌کنند.

 بدون شک حضور باشکوه، گسترده و حماسی آحاد مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند منشأ جوشش انگیزه‌های راسخ برای حمایت از فلسطین باشد.

ما به عنوان فرزندان ملت در سپاه عاشورا ضمن تکریم مقام شامخ شهدای انتفاضه فلسطین و نقش آفرینی‌های شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهدان جبهه مقاومت اسلامی، در کنار اقشار مختلف مردم، حضوری پرشور و گسترده در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس خواهیم داشت تا نشان دهیم آزادی قدس مطالبه جدی جمهوری اسلامی و آزادی خواهان است.

 بدون تردید با وحدت جهان اسلام و گسترش تفکر مقاومت، قدس شریف آزاد و به صاحبان اصلی آن یعنی مردم مسلمان فلسطین برگردانده خواهد شد.

برچسب ها: روزجهانی قدس ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.