امام جمعه سنندج:

دشمنان از اتحاد بین امت اسلامی هراس دارند

امام جمعه سنندج گفت: دشمنان همواره از وجود اتحاد و همبستگی بین جامعه اسلامی می‌هراسند، بنابراین باید هوشیار و متحد بود و فریب توطئه‌های آنان را نخورد.

ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج ضمن تقدیر از حضور پرشور مردم کردستان در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: مردم و مسئولان استان با شرکت گسترده در این راهپیمایی، نشان دادند که حامی و غمخوار ملت مظلوم فلسطین هستند و این مهم بسیار ارزشمند است.

او گفت:حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومان فلسطین است و  امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم که البته با وحدت بین جامعه اسلامی محقق خواهد شد.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از خطبه های روز جمعه این هفته گفت: معلمان سرمایه مملکت هستند و آموزش و پرورش قوی، کشور را به سمت ترقی و پیشرفت پیش می‌برد.

به گفته او: امنیت به عنوان یکی از مهمترین نعمت‌های الهی است که در کنار امنیت مرزها، باید مردم از امنیت اقتصادی و معیشتی نیز برخوردار باشند و تحقق این موضوع مستلزم همت مسئولان است.

امام جمعه سنندج می گوید: امروز شاهد بالا بودن قیمت اجناس در استان و کشور هستیم و نیاز است مسئولان آستین همت را بالا بزنند و با تلاش و همت مضاعف، چاره اندیشی و مشکلات اقتصادی را برطرف کنند.

نماز جمعه سنندج هر هفته در مسجد دارالحسان سنندج که در ضلع شمالی خیابان امام خمینی (ره) واقع شده، برگزار می‌شود.

برچسب ها: نماز جمعه ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.