افزایش تولید کارخانه اسلحه‌سازی آمریکا برای صادرات بیشتر به اوکراین

مدیرعامل شرکت صنایع دفاعی آمریکا اعلام کرد که این شرکت به دلیل شرایط اضطراری در اوکراین، تولید موشک‌های ضد تانک را افزایش می‌دهد.

«جیمز تایسلت» مدیرعامل شرکت «لاکهید مارتین» اعلام کرد که این شرکت قصد دارد تولید سامانه‌های موشکی ضد تانک جاولین خود را حتی بدون نیاز به دستور پنتاگون افزایش دهد.

به گزارش اسپوتنیک، تایسلت درباره افزایش تولید این سامانه‌ها به حضار شورای آتلانتیک گفت: «ما پیش از نیاز پیش می‌رویم. ما قصد داریم روی این سامانه‌ها سرمایه‌گذاری کنیم. جاولین جان‌ها را نجات می‌دهد و برگ برنده اوکراینی‌ها در این جنگ خواهند بود.»

مدیرعامل شرکت لاکهید مارتین ادامه داد که این شرکت در حال بررسی حمایت مالی تأمین‌کنندگان قطعات برای این سامانه‌های ضد تانک است تا تولید خود را به سرعت گسترش دهند و از کاستی‌های موجود در زنجیره تأمین جلوگیری کنند.

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا هفته آینده از یک مرکز تولید تسلیحات لاکهید مارتین در ایالت آلاباما بازدید خواهد کرد. در این مرکز سامانه‌های ضد تانک جاولین تولید می‌شوند. با شروع درگیری‌ها در اوکراین، دولت بایدن از این سلاح برای کمک به مقابله با روسیه در اوکراین استفاده کرده است.

پنتاگون در بیانیه‌ای در ۲۲ آوریل (۲ اردیبهشت) اعلام کرد که دولت بایدن تاکنون ۳.۴ میلیارد دلار به اوکراین کمک کرده است. تا این لحظه بیش از  ۵ هزار و ۵۰۰ سامانه ضد تانک به اوکراین ارسال شده است.

لاکهید مارتین، شرکت صنایع هوافضایی، تجهیزات نظامی و امنیت اطلاعات آمریکایی است که در سال ۱۹۹۵ از به‌هم پیوستن شرکت‌های لاکهید و مارتین مریتا به وجود آمد. این شرکت بزرگترین پیمانکار صنایع جنگ‌افزاری جهان به‌شمار می‌آید و در سال مالی ۲۰۰۹ بالغ بر ۷۴٪ از درآمد‌های این شرکت، از محل فروش تجهیزات نظامی حاصل شده‌است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۶ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
پس چرا روسیه هم به جاش به ما اسلحه نمیده ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۴ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
اوکراین = اهرم شیطان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
روز دوم جنگ بود، خبرنگاران جوان تیتر زد . کیف در محاصره است . روز 69 جنگ . روسیه هنوز دست آوردی نداره . پس ثابت شد . جنگ با دنیا . نتیجه شکست است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
بهتر اسلحه هاشون اخر به دست روسیه می افته و بر علیه خود اوکراین استفاده میکنند
Bulgaria
کرامت سلیمی
۰۶:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ضرب المثلی هست که میگه سنگ بزرگ نشونه نزدنه. این ضرب المثل همه جا درست است جز در امور نظامی و جنگی.  در امور جنگی سنگ بزرگ دقیقا نشونه زدنه.

همانطور که در اوکراین سنگ بزرگ پرتاب شد و جنگ راه افتاد.

امریکا در حال ارسال مقدار زیادی اسلحه به تایوان می باشد و به زودی بحران تایوان نیز به بحرانهای جهانی اضافه خواهد شد.

ایجاد جنگ در تایوان بخشی از پازل طراحی شده توسط گلوبالیستها برای نظم نوین جهانی می باشد.

جنگ به کشورهای بیشتری سرایت خواهد کرد و باید منتظر بروز یک قحطی بزرگ باشیم.

بعد از تایوان بحران در کشورهای امریکای جنوبی شروع خواهد شد و صدها میلیون گرسنه به سمت امریکا هجوم خواهند اورد. اما امریکا با ساخت دیوار مکزیک که توسط ترامپ مدیریت می شود و استقرار ارتش امریکا در مرز مکزیک سعی می کند جلوی ورود پناهجویان گرسنه را بگیرد و به احتمال زیاد در مرز مکزیک جنگ رخ خواهد داد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۲ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
همه رو درست گفتی ولی قسمت آخر به نظرم اشتباهه چون نه تنها جلوی کامل شدن دیوار ترامپ رو گرفتند بلکه مهاجرت غیر قانونی به آمریکا شدت بیشتری پیدا کرد و دموکراتها دارند مهاجران رو از مرزهای مکزیک سوار هواپیما و در سرتاسر آمریکا پخش می‌کنند. جالب اینجاست علیرغم وعده دولت آمریکا بر قبول ۱۰۰ هزار اوکراینی پناهجو تا الان تعداد کمی (احتمالا یهودیها) رو قبول کردند و سه هزار نفر بطور غیرقانونی از مرز آمریکا و مکزیک وارد شدند که دولت آمریکا اخراجشون می‌کنه. گلوبالیستها نقشه‌ای دارند به نام پلن کالرگی که طی اون جمعیت بومی کشورهای اروپایی با مهاجران کشورهای شرقی، آفریقایی و خاورمیانه جایگزین میشه. تمام تبلیغات و سیاستهای پیاده شده بعد از جنگ جهانی دوم دقیقا در راستای همین نقشه و کاش شدید جمعیت اروپاییها و افزایش فوق العاده سریع جمعیت غیر بومی بوده. جالبه این تبلیغات اینقدر گسترده است که با سرچ عبارتهایی خاص در گوگل و خوندن مطالب و تماشای عکسهای نتیجه جستجو اولین چیزی که به فکر آدم میرسه اینه که صهیونیستها قصد دارند نسل اروپاییها رو نابود کنند
آخرین اخبار