افتتاح نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان زنجانی

رئیس روابط عمومی کمیته امداداستان زنجان گفت:نمایشگاه عرضه محصولات تولیدی مددجویان تحت حمایت این نهاددرشهرستان های زنجان،خرمدره وخدابنده افتتاح شد.

حیدری گفت: به منظور معرفی، عرضه و فروش مستقیم تولیدات مددجویان تحت حمایت این نهاد نمایشگاه محصولات تولیدی مددجویان از روز چهارشنبه ۷ اردیبهشت ماه در شهرهای زنجان، خدابنده و خرمدره افتتاح شده و به مدت یک هفته دایر است.

او می گوید: علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب به امامزاده سیدابراهیم(ع) زنجان مراجعه کنند.

به گفته رئیس روابط عمومی کمیته امداداستان زنجان تولیدات مددجویان فعال در عرصه صنایع دستی، گیاهان دارویی، کیف و کفش، پوشاک، مواد غذایی وخوراکی، شیرینی و شکلات در این نمایشگاه‌ها عرضه شده است.

حیدری با تأکید براینکه رویکرد اصلی کمیته امداد توانمندسازی بوده و ایجاد اشتغال و فضای کسب و کار از اقدامات اصلی این نهاد در این بخش است، گفت: اشتغال پایدار مددجویان تحت حمایت زمینه ساز توانمندی و خودکفایی آنان بوده و موجب فراهم شدن بستر‌های لازم برای خروج توانمند شده گروه‌های مختلف مددجوی تحت حمایت از چرخه حمایتی امداد می‌شود.

او می گوید: با همین رویکرد و ارائه خدمات اشتغال به خانواده‌های تحت حمایت، هزار و ۱۰۰ مددجوی زنجانی در سال گذشته توانمند شده و از بدنه حمایتی این نهاد خارج شدند.

رئیس روابط عمومی کمیته امداداستان زنجان با دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه‌ها در سالی که به نام تولید دانش بنیان واشتغال آفرین از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نامگذاری شده است، گفت: برپایی نمایشگاه دستاورد‌های مددجویان  تحت حمایت نقش مهمی در معرفی محصولات، پایداری مشاغل و درآمد زایی داشته وزمینه توانمندسازی آن ها را  فراهم می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.