بررسی صحت عملکرد بیش از ۲ هزار وسیله توزین و سنجش سبک در اردبیل

مدیرکل استاندارد اردبیل گفت: صحت عملکرد تعداد ۲۷۲۵ وسیله توزین و سنجش سبک مورد استفاده در داد و ستد عمومی مورد بررسی قرار گرفت.

هاشم علایی گفت: در راستای اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری بخشی از خدمات دولت به بخش خصوصی با همکاری آزمایشگاه همکار تائید صلاحیت شده این اداره کل صحت عملکرد تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ وسیله توزین و سنجش سبک واحدهای صنفی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل امروز در بازدید از واحدهای صنفی استان اردبیل می گوید: در راستای اجرایی کردن اصل ۴۴ قانون اساسی و واگذاری بخشی از خدمات دولت به بخش خصوصی با همکاری آزمایشگاه همکار تائید صلاحیت شده این اداره کل صحت عملکرد تعداد ۲ هزار و ۷۲۵ وسیله توزین و سنجش سبک واحدهای صنفی استان اردبیل مورد بررسی قرار گرفت.

به گفته او، هدف از بازرسی و آزمون وسایل سنجش اطمینان از صحت عملکرد آنها و جلوگیری از کم فروشی ناشی از دقیق نبودن عملکرد و وسایل توزین است.

مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: از شهروندان درخواست می‌کنیم هنگام خرید برای حفظ حقوق و اطمینان از صحت عملکرد وسیله سنجش، به وجود برچسب معتبر صحت عملکرد استاندارد که توسط آزمایشگاه همکار بر روی ترازوها نصب می‌شوند، توجه داشته باشند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.