۵۲ دستگاه کنتور روشنایی معابر در کامیاران نصب شد

مدیر توزیع برق کامیاران گفت: ۵۲ دستگاه کنتور روشنایی معابر در ۵۲ روستای فاقد روشنایی معابر در این شهرستان از ابتدای سال تاکنون نصب شده است.

وریا شیروانی با اشاره به اینکه کنتور‌های روشنایی معابر همانند دیگر کنتور‌ها در زمان‌های مشخص قرائت می شوند، گفت: این کنتور‌ها با هدف کنترل مصرف و جلوگیری از پرت انرژی و شفاف سازی تلفات شبکه نصب شده اند.

او گفت: امسال تاکنون ۵۲ دستگاه کنتور روشنایی معابر جهت تآمین مصرف روشنایی معابر در پست‌های عمومی دارای سیستم روشنایی معابر در ۵۲ روستای بدون روشنایی معابر از توابع شهرستان کامیاران نصب شده است که با احتساب این رقم، تعداد کنتور‌های روشنایی معابر اکنون به ۳۵۰ کنتور افزایش یافته است.

مدیر توزیع برق  کامیاران می گوید: با نصب این کنتور‌ها، ضمن رصد وضعیت روشنایی معابر و افزایش کیفیت ارائه خدمات به روستاییان، درهزینه‌های نگهداری شبکه روشنایی نی زصرفه جویی قابل ملاحظه‌ای خواهد شد.

شیروانی گفت: برای نصب این ۵۲ کنتور، ۷۰۰ میلیون ریال اعتبار صرف شده است و چشم انداز این مدیریت تعویض و نصب ۵ هزار دستگاه کنتور تک فاز خانگی و تبدیل به کنتور تک فاز هوشمند در قالب طرح فهام تا پایان سال ۱۴۰۱ است.

به گفته مدیرتوزیع برق کامیاران؛ از ابتدای سال جاری، ۶۸ فقره اصلاح و بهسازی شبکه روشنایی معابر شهری در شهرستان کامیاران انجام شده که ۴۵ مورد آن مربوط به لامپ‌های روشنایی و ۲۳ مورد نیز مربوط به اصلاح تجهیزات شبکه روشنایی بوده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.