اجرای محدودیت ترافیکی در جاده کرج - چالوس

فرمانده پلیس راه البرز از اجرای محدودیت ترافیکی به مناسبت تعطیلات پیش رو با هدف روان سازی تردد در جاده کرج - چالوس در محدوده این استان خبرداد.

سرهنگ رضا گودرزی گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴:۰۰ روز‌های یکشنبه و سه شنبه درمورخ ۱۱ و ۱۳ اردیبهشت ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روز‌های یکشنبه و سه شنبه از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یک طرفه خواهد بود.

 

به گفته فرمانده پلیس راه البرز همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۱ الی ۲۴ روز دوشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه جاری از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ از کرج (میدان امیرکبیر) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

 

او می گوید: براساس برنامه ریزی انجام شده تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ الی ۲۴ روز‌های پنجشنبه، جمعه و شنبه ۱۵، ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از کرج و ابتدای آزادراه تهران – شمال به سمت مرزن آباد ممنوع و در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ همان روز‌ها از مرزن آباد به سمت کرج و تهران بصورت یکطرفه خواهد بود.

 

فرمانده پلیس راه البرز گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز یکشنبه ۱۱ اردیبهشت الی ساعت ۶ صبح روز شنبه ۱۷ اردیبهشت ماه جاری از محور کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است؛ همچنین تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج - چالوس و بالعکس به استثنای حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی کماکان ممنوع می‌باشد.

 

به گفته او به منظور کنترل بیشتر ترافیک و پیشگیری از اتلاف وقت رانندگان و مسافران در جاده‌های استان البرز با سایر نهاد‌های امدادی نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

 

فرمانده پلیس راه البرز به رانندگان توصیه کرد علاوه بر حفظ آرامش و رعایت نکات ایمنی، مقررات راهنمایی و رانندگی را مورد توجه قرار دهند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ به صورت شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و آماده امدادرسانی به حادثه دیدگان احتمالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.