قاسمی:

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن تا مرداد به ۲ میلیون واحد می‌رسد

وزیر راه و شهرسازی گفت: طبق برنامه ریزی انجام شده تا پایان مرداد سقف عملیات اجرایی واحد‌های شروع شده طرح نهضت ملی مسکن حداقل به ۲ میلیون واحد مسکونی می رسد.

آقای رستم قاسمی گفت: اجرای نهضت ملی مسکن به روش خودمالکی علاوه بر اجرا توسط سازندگان حرفه‌ای و انبوه سازان روشی مناسب برای مشارکت بیشتر مردم است و در برنامه است که تا پایان مرداد، سقف عملیات اجرایی واحد‌های شروع شده طرح نهضت ملی مسکن حداقل به ۲ میلیون واحد مسکونی برسد.

به گفته وزیر راه وشهرسازی در اجرای طرح نهضت ملی مسکن حدود ۸۰۰ هزار واحد روستایی برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است. حدود ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار واحد شهری است که در بخش شهری روند تامین زمین و همچنین آغاز عملیات اجرایی توسط کارگزاران وزارت راه که شامل شرکت عمران شهرهای جدید، شرکت بازآفرینی شهری ایران، سازمان ملی زمین و مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است در حال اجرایی و عملیاتی شدن است.

شورای هماهنگی برنامه‌های مسکن  امروز با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونان مسکن برگزار شد که در این نشست بر اتمام پالایش نهایی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن تا پایان خرداد و برگزاری شورای عالی مسکن با حضور رئیس جمهور به صورت ماهانه و بیمه کیفیت واحد های مسکونی طرح نهضت ملی تاکید شد.

طرح نهضت ملی مسکن با دستور رئیس جمهور از سال گذشته کلید خورده که تاکنون از بیش از ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر ثبت نام کننده بیش از ۳ میلیون و ۲۷۰ هزار متقاضی واجد شرایط اولیه شناخته شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گرانوند
۲۲:۱۴ ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
لطفاً به آقای وزیر بگید ی فکری هم به حال مسکن مهر پرند بکنه به خدا مسکن های مهر دارن می‌پوسند وزارت مسکن بیاد برای اینکه مسکن های مهر از دست دلال ها در بیاید دفاتر اسناد را با شرکت عمران پرند لینک کنه ببینه به نام هر فرد چقدر مسکن مهر هست
آخرین اخبار