امضای تفاهم نامه شرکت گاز فارس و پردیس شرکت‌های دانش بنیان

برای اولین بار در کشور تفاهم نامه ایجاد و راه اندازی مرکزمشترک نوآوری صنعت گاز شرکت گاز استان فارس و پردیس شرکت‌های دانش بنیان فارس به امضا رسید.

 علی‌اکبر میدان‌ شاهی مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری با تبیین شعار سال مبنی بر اهمیت تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین در دستور کار این مجموعه قرار گرفت.

او  گفت: هدف از انعقاد این تفاهم نامه، تدوین برنامه عملیاتی و ایجاد زمینه‌های همکاری پژوهشی، تحقیقاتی، طراحی، مهندسی و تولید فناوری‌های حوزه صنعت گاز در چارچوب زیست بوم نوآوری ملی و بخش صنعتی است.

میدان‌ شاهی با اشاره به اینکه بر اساس این تفاهنامه طرفین متعهد می‌شوند تا زمینه‌های لازم برای توسعه و اجرایی کردن مفاد آن را فراهم آوردند گفت: به منظور عملیاتی کردن شعار سال و تقویت و توسعه همکاری فناورانه، ایجاد زمینه و فرصت بهره برداری از توانمندی‌های واحد‌های نوآور و فناور و استفاده ساختارمند از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی  پژوهشی در حوزه گاز این موافقت نامه مبادله شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: بر اساس این تفاهم نامه تخصیص فضای اداری مناسب برای راه اندازی مرکز نوآوری، تعیین واحد‌های فناور و شناسنامه دار کردن این واحد‌ها در ساختار مرکز نوآوری و همکاری  طراحی و راه اندازی سامانه اطلاعاتی بخشی از تعهدات پردیس شرکت‌های دانش بنیان است.

میدان‌ شاهی گفت:  شرکت گاز استان فارس بر اساس این تفاهم نامه متعهد به ارائه نقشه راه با استفاده از ظرفیت مرکز نوآوری تا افق ۱۴۰۴ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار