اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج+عکس

هم‌زمان با عید سعید فطر در ایران اسلامی با حضور نمازگزاران یاسوجی نماز عید سعید فطر در این شهر برگزار شد.

صبح امروز نماز عید سعید فطر به امامت آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد در فضای باز بلوار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور پرشور و شعور اقشار مختلف شهروندان یاسوجی برگزار شد.

حسینی در خطبه‌های نماز عید فطر یاسوج با تبریک عید فطر، گفت: خداوند متعال ابزار‌های بهشت و دوزخ را به ما آموخت، اگر اسلام، نماز، روزه نباشد درب‌های دوزخ بر روی انسان باز خواهد شد.

او می گوید: کسانی که با اهل بیت و امیر المومنین دشمنی می‌کنند در آتش خواهند سوخت. باید سپاس گذار این باشیم که در حکومت کفر زندگی نکرده و حیات ما در پرتو دین اسلام است.

امام جمعه یاسوج گفت: تلاوت قرآن و شب زنده داری‌ها را باید ادامه داد و پایان ماه رمضان به معنای پایان عبادات و راز و نیاز‌ها نیست.

او با بیان اینکه باید با عبادت برای ماه رمضان آینده سوخت گیری کنیم، می گوید: افراد زیادی سالیان گذشته بودند و امسال نیستند و باید قدر لحظات و ساعت‌ها عمر را بدانیم.

به گفته آیت الله حسینی، اسراف حرمت شرعی دارد، کشور ما هم با مشکلاتی مواجه است و باید در مصرف آب، برق، گاز، غذا اسراف نکنیم .

امام جمعه یاسوج با اشاره به ضرورت جلوگیری از بدحجابی گفت: مراقب باشیم این پوشش‌های نامناسب وجه ما را مخدوش نکند و پوشش‌های نامناسب در شأن جامعه اسلامی و شیعی نیست و باید مراقب پوشش فرزندان و خانواده‌های خود باشیم چراکه این طراحی دشمن است.

او حضور مردم استان در راهپیمایی روز قدس را دشمن شکن و امید آفرین دانست و می گوید: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی روز قدس سبب عزت و آبروی شما و نظام اسلامی است و توصیه دشمن را خنثی کرد.

اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج

اقامه نماز عید سعید فطر در یاسوجاقامه نماز عید سعید فطر در یاسوج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.