حضور پرشور نوجوانان در راهپیمایی روز قدس چشم دشمنان را کور کرد

امام‌جمعه کرج گفت: حضور پرشور نوجوانان و جوانان چشم دشمنان را کور کرد و به آنان این پیام را داد که بحمدالله و علی‌رغم تلاش‌هایی که می‌کنند که فاصله بیندازند، پیوند نسلی برقرار است.

آیت الله حسینی همدانی گفت:  حضور پرشور نوجوانان و جوانان چشم دشمنان را کور کرد و به آنان این پیام را داد که بحمدالله و علی‌رغم تلاش‌هایی که می‌کنند که فاصله بیندازند، پیوند نسلی برقرار است و جوانان و نوجوان این دوره، با عزم و همت والا، آرمان‌های اسلام و انقلاب را در گام دوم؛ محکم‌تر و قوی‌تر دنبال خواهند کرد.

او گفت: دشمنان شعار درست کردند و عده‌ای هم راه انداختند و شعار دادند اما حضور همین نوجوانان نشان داد که انقلاب و رویش‌های آن را نشناخته‌اند.

نماز عید سعید فطر به امامت حضرت آیت‌الله حسینی همدانی نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در البرزاقامه شد.

خانواده‌ها، روزه اولی‌ها را تکریم ویژه کنند

آیت‌الله حسینی همدانی گفت:  آغاز ماه شوال المکرم و روز عید سعید فطر را به همه شما خواهران و برادران ایمانی به‌خصوص کسانی که امسال توفیق این را پیدا کردند تا اطاعت امر خدای تعالی را بکنند، یعنی روزه اولی‌های عزیز تبریک عرض می‌کنم؛ خانواده‌های محترم، این عزیزان را حتماً تکریم ویژه کنید که آثار فراوانی برای آینده کشور و خودشان خواهد داشت.

روز عید فطر، روز جایزه گرفتن است

به گفته امام جمعه کرج امیدوارم همه دوستان لحظاتِ ناب افطار، سحر و لیالی قدر را به‌خوبی درک کرده باشند؛ و امروز را که برای مسلمین عید قرار داده‌شده و برای پیامبر ذخیره، شرافت، کرامت و مزید است و فرمودند روز جایزه گرفتن است، خدای تعالی بهترین جایزه را که کرامت، شرافت، عزت و تقواست برای ما در نظر گرفته باشد؛ و ما را در همه خیری که پیامبر و آلش را داخل می‌کند و از هر سوئی که پیامبر و آلش را دور می‌کند، شریک و سهیم بگرداند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۷ ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
افتصاد قوی درست کنید