کشف کالای قاچاق ۱۰ میلیاردی ریالی در زنجان

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان گفت:کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال توسط ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان کشف شد.

 سرهنگ خانی پور گفت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های مقابله با قاچاقچیان کالا با رصد هوشمندانه به یک دستگاه خودرو وانت نیسان حامل کالای قاچاق مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

او می گوید: ماموران پس از متوقف کردن خودرو در بازرسی از این خودرو انواع لوازم ورزشی شامل ۴۵۳ جفت کفش ورزشی، ۱۹۱ عدد ساک ورزشی، ۱۰۴ ثوب کلاه، ۸۰ ثوب شلوار و ۴۱۰ ثوب پیراهن ورزشی خارجی قاچاق را کشف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به اینکه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ارزش این محموله‌ها بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و متهم برای انجام اقدامات قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

به گفته سرهنگ خانی پور، این گونه طرح‌ها و اقدامات پلیس به صورت مستمر در دستور کار فرماندهی انتظامی استان زنجان قرار دارد و با کسانی که در زمینه قاچاق کالا فعالیت می‌کنند برخورد قاطعانه خواهد شد و این افراد به دست قانون سپرده می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.