نویدکیا: درباره ادامه همکاری با سپاهان تصمیم می گیرم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بعد از پایان بازی‌های لیگ برتر فوتبال درباره ادامه همکاری با باشگاه تصمیم خواهم گرفت.

محرم نویدکیا درباره بازی‌های باقیمانده سپاهان در لیگ برتر گفت: فوتبال به روز است و نمی‌توان برای آینده به خصوص درباره شغل ما تصمیم گرفت. من قرارداد دارم و بعد از اینکه از لیگ قهرمانان آسیا هم آمدیم با مسئولان باشگاه هم صحبت کردیم که روند تیم خوب است و می‌خواهیم کارمان را ادامه بدهیم. البته  باید این ۵ بازی آینده هم بگذرد و ببینیم وضعیت تیم چگونه می‌شود و آینده تیم به کجا می‌تواند برسد. آن موقع تصمیم می‌گیریم که با هم همکاری کنیم یا نه.

با توجه به حذف تیم فوتبال سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا در مرحله گروهی شایعاتی مبنی بر تغییر و تحولات در کادر فنی سپاهان شنیده می‌شد، اما این موضوع تکذیب شد.


بیشتر بخوانید


سرمربی سپاهان درباره بازی با استقلال گفت: به نظرم اواخر بازی هر ۲ تیم  با احتیاط بازی کردند و رضایت داشتند. به خاطر خستگی مدافعان به خصوص از مدافعان چپ و راست، رضایت نداشتم. چون خیلی صاحب توپ و از عقب حمایت نمی‌شدند. با تعویض‌ها هم خیلی نتوانستیم روند بازی را عوض کنیم. یک بازی متعادل تا آخر کار ادامه پیدا کرد و نتیجه یک بر یک شد. تنها حسن بازی حضور تماشاگران و انرژی مضاعفی آن‌ها بود.  

تیم فوتبال سپاهان برابر تیم استقلال موقعیت‌های گلزنی خوبی داشت، اما مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌ها به خوبی استفاده کنند و در نهایت طلایی پوشان به تساوی در این بازی رضایت دادند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار