مدرسه خیرساز محمدحسین غفوری در اشکذر افتتاح شد

با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، مدرسه خیرساز محمدحسین غفوری در شهرستان اشکذر افتتاح شد.

بخشی از هزینه این مدرسه ۱۲ کلاسه، با اعتباری بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال به همت خانواده شهید غفوری تامین شده است و از سوی اداره کل نوسازی مدارس استان یزد تکمیل شده است.

مرتضوی امروز از پروژه بیمارستان خیرساز حضرت زینب (س) بازدید کرد و از نزدیک در جریان روند احداث این بیمارستان قرار گرفت.

ساخت این پروژه خیری سال ۹۵ آغاز شد و با مجموع ۱۲ هزار و ۳۰۰ متر مربع زیربنا و پیش بینی ۱۵۷ تخت، ۸۵ درصد پیشرفت کاری دارد و تاکنون ۱۰۲ میلیارد تومان از سوی خیر برای ساخت آن هزینه شده است.

۲۵ میلیارد تومان از سوی دانشگاه علوم پزشکی یزد و سه میلیارد تومان از سوی صنایع استان برای این پروژه هزینه شده است.

در بازدید سید صولت مرتضوی از این پروژه مقرر شد ۵۰ درصد هزینه باقی مانده آن از بودجه کشوری و ۵۰ درصد از بودجه استانی، تامین شود و در دهه فجر امسال به بهره برداری برسد.

افتتاح مدرسه خیرساز اشکذر، بازدید از طرح یزد _ طبس، شرکت در مراسم تجلیل از فرهنگیان، بازدید از طرح راه آهن یزد _ اقلید، بازدید از بیمارستان سرطان و شرکت در جلسه بررسی مصوبات از دیگر برنامه‌های سفر معاون اجرایی رییس جمهوری به استان است.

دیدار نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، بازدید از طرح یزد _ طبس، شرکت در مراسم تجلیل از فرهنگیان، بازدید از طرح راه آهن یزد _ اقلید، بازدید از بیمارستان سرطان و شرکت در جلسه بررسی مصوبات از دیگر برنامه‌های معاون اجرایی رئیس جمهوری در استان است.

معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به منظور پیگیری و نظارت میدانی بر پیشرفت و تحقق مصوبات و دستورات رییس جمهور به استان یزد سفر کرده.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.