ساماندهی بزرگراه خاتم الانبیای ارومیه

معاون شهردار ارومیه گفت: با هدف بهبود وضعیت ترافیکی، پیشگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه در سفر‌های درون شهری کمربندی خاتم الانبیاء (ع) ساماندهی می‌شود.

ابراهیم صفری با اشاره به مطالبه عمومی و دستور شهردار ارومیه برای ساماندهی ترافیکی کمربندی خاتم الانبیاء (ع) گفت: به قید فوریت جلسه بررسی و همفکری در خصوص ارائه راهکار موثر با هدف پیشگیری از اتلاف زمان و کاهش هزینه در سفر‌های درون شهری این نقطه پر رفت و آمد شهر برگزار شد تا تصمیمات لازم گرفته شود.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهردار ارومیه می گوید: به دلیل حجم انبوه خودرو‌های عبوری در محل تلاقی کمربندی خاتم الانبیاء (ع) با جاده المهدی و خروجی زیرگذر آذربایجان که موجب ایجاد ترافیک مضاعف و نیز ایجاد تصادف‌های متعدد در این محل می‌شود، ساماندهی محدوده مورد نظر در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: به جهت حساسیت موضوع و با در نظر گرفتن تمام جوانب عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و ترافیکی طرحی جامع و کامل بصورت پایلوت و در چندین آلترناتیو با استفاده از خرد جمعی و مدیریتی بررسی و تدوین شد، پس از طی روال قانونی، این طرح مرحله اجرا می‌رسد.

صفری توجه ویژه به جان، مال و زمان شهروندان ساکن در محدوده را از اولویت‌های این طرح برشمرد و گفت: ایجاد لاین تفکیکی وسایل نقلیه سبک و سنگین، ساماندهی آسفالت، اجرای لاین جدول B.R.T، ایزوله سازی جداره‌های سواره رو و روانسازی ترافیک مورد نظر از نکات بارز این طرح است.

معاون شهردار گفت: در کوتاهترین زمان ممکن مراحل اجرایی آسفالت معابر، ساماندهی و نوسازی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی، رنگ آمیزی جداول معابر، مرمت نوار‌های حفاری شده و نماد پردازی در پروژه‌های عمرانی  آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.