نقص فنی هواپیما علت تاخیر پرواز ساری به کیش

نقص فنی موتور هواپیما موجب تاخیر پرواز ساری به کیش از فرودگاه شهدای ساری شد.

روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های مازندران اعلام کرد:پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر به شماره پرواز ۷۰۹۹ در مسیر ساری به کیش که قرار بود روز پنجشنبه ۱۵ اردیبهشت راس ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه صبح فرودگاه شهدای ساری را به کیش ترک کند، پس از سوارشدن مسافران به هواپیما وحرکت به سمت ابتدای باند جهت آغاز پرواز، خلبان متوجه اشکال در موتور هواپیما شد و بلافاصله هواپیما به پارکینگ برگشته و مسافران به سالن انتظارمنتقل شدند.

حدود نیم ساعت بعد، بااطمینان کادرفنی مبنی بر ایراد جدی درموتور ونیاز به تعویض قطعه، ازطرف هواپیمایی کیش ایر به مسافران اعلام شد با توجه به لزوم تهیه و ارسال قطعه هواپیما از تهران حدود ۱۰و نیم ساعت تاخیر متصور است.

هواپیمایی کیش ایر به مسافران اعلام کرد چنانچه کسی تمایل به ابطال و استرداد وجه بلیط دارد به دفتر هواپیمایی واقع در ترمینال فرودگاه مراجعه کند و درغیر اینصورت ازطریق شماره تلفن اعلامی با نماینده شرکت هواپیمایی در تماس باشند که با این اعلام، حدود۹۰ درصد از مسافران به شهر مراجعت کرده و تعدادی ازمسافران باقیمانده به سالن تشریفات اختصاصی هدایت شدند.

پس از آن با تعویض قطعه با اعلام واطلاع نسبتاَ دقیق به مسافران، اکثر آنان در ساعت مقرر به فرودگاه مراجعه و پس از انجام تشریفات پروازی، راس ساعت ۲۲:۱۰ هواپیما، فرودگاه شهدای ساری را به مقصد جزیره کیش ترک کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.